Fikk nettopp telefon fra Porsgrunn, ettersleperen har utviklet seg perfekt og er også fryst [emoji173] Deilig at reservebenken plutselig doblet seg [emoji23]
Så knall[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk nettopp telefon fra Porsgrunn, ettersleperen har utviklet seg perfekt og er også fryst [emoji173] Deilig at reservebenken plutselig doblet seg [emoji23]
Fikk tlf Nå! 8 av 10 egg er befruktet. Håper det holder seg så bra til imorgen ❤
Ååh, så godt å hørehusker du hvor tykk slimhinne var? Hører til St Olavs
![]()
Føltes så med deg! Sist forsøk hadde jeg fire egg ut og ingen befrukting, og ligger ikke akkurat veldig godt ann dette forsøket med et dominerende egg og resten er for småJeg kommer ikke helt over at jeg bare hadde tre eggposer på kontrollen igår og derfor kanskje ikke får innsett. :-( Føler meg skikkelig lei meg selv om jeg jo skjønner at det fortsatt er en mulighet for at det vil gå bra. Forsøket ble bare så totalt annerledes enn jeg hadde sett for meg, for hadde regnet med flere eggposer enn når jeg har kort protokoll siden lang protokoll liksom skulle være bedre ved lav AMH. Kjenner du noen som har hatt tre eggposer eller færre og det har blitt innsett og baby? Får ikke det dårlige resultatet ut av tankene og går liksom og småsørger hele tiden. :-(
Hei jenter ! Super deprimert i går ( 8dpo) når test var blendahvit[emoji23] hvorfor gjør jeg dette mot meg selv!? haha. hadde looovet kjæresten at jeg ikke skal teste før tidligst dpo12. Dumme meg! Følte plutselig at alt håp var ute. Nå skal jeg faktisk holde meg unna tester før Onsdag som er testdag. Et annet spm; har noen hatt problemer med treg mage når dere går på alle disse hormonene / vaginaltab ? Er litt krise her.
Problemer med å sove.. har smerter i magen, ikke som el smerter.. kanskje mere som menssmerter.. er det normalt å ha på progynova?![]()
Hmmz, jeg har ikke hatt det på progynova jeg altså[emoji848][emoji848][emoji848] ringe st.olavs å spørre kanskje?
Ikke?:/ det startet i går kveld.. redd for å ringe.. er vel sikkert noen folikler som sniker seg frem da sikkert.. off det vil jeg ikke..
Det trenger det jo ikke bety[emoji5] skulle tro at det var mer som EL-smerter da i så fall! Fortsatt vondt!? Er det konstant, eller kommer og går det!?

Ikke?:/ det startet i går kveld.. redd for å ringe.. er vel sikkert noen folikler som sniker seg frem da sikkert.. off det vil jeg ikke..
Ja det er jo sant.. fortsatt vondt, heletiden.. skal se jeg har en super slimhinne på mandag![]()
Ja det er jo sant.. fortsatt vondt, heletiden.. skal se jeg har en super slimhinne på mandag![]()
Jeg tenker at dersom smertene er type uholdbare og at de skremmer deg, så ville jeg ringt! Kan jo godt være du bare får beskjed om at dette er en vanlig bivirkining! Er jo ikke så lett å forholde seg til pakningsvedlegget på progynova, for det står ikke noe om bruk slik vi bruker den!
Kanskje det er magen sin måte å gi beskjed om at den jobber frem en tykk og fin slimhinne?[emoji7] jeg har hvertfall troa[emoji8][emoji8]

Jeg hadde skikkelig mageknip på progynovaen. Men om du føler at det ikke føles rett, ta kontakt med lege for å sjekke. Det er jo østrogen, og det kan irritere mye om du har endometriose for eksempel.
Jeg får av og til menssmerter på progynova.. eller ikke menssmerter, men kjenner det godt i magen. Undersøkelsen på kontrollen var også ganske vondt da de sjekket eggstokkene og livmoren. Har også lest at symptomene blir verst de første dagene når man har mensen
Er jo bare å ringe, men er vel ikke så lenge til du skal på kontroll? Da får du snart svaret
Min kropp reagerer veldig bra på progynova mht slimhinne, men vet om andre her inne som reagerer tregt.
ja skal på kontroll på mandag, ble bare så usikker på om dette var normalt.. håper det er slimhinnen som vokser og at alt er bra
Super deppa etter kontroll. Slimhinna har ikke vokst noe! Venter på telefon fra klinikken om dommen.. enten må jeg gå på hormoner evig lenger, ellers blir det sikkert avbrutt![]()