FEBRUAR 2018

Føltes så med deg! Sist forsøk hadde jeg fire egg ut og ingen befrukting, og ligger ikke akkurat veldig godt ann dette forsøket med et dominerende egg og resten er for små :(

MEN har jo googlet meg ihjel, her på babyverden, andre forum og på ønskebarn sin favebookside hvor det er mange som har hatt tre eller mindre egg faktisk, og allikevel er jo gullegget der og de er gravide! Det er bare ett egg som skal til, men det er jo vanskelig å være positiv når man leser om alle andre som får 10++ egg ut, innsett og et helt kull på frys :( om du har lest bloggen til Helene Ragnhild så har hun akkurat født, og bladde i arkivet hennes hvor jeg ser at hun bare fikk ut tre egg, ett befruktet og hun fødte for et par dager siden :)

Kjedelig ja, med bare ett dominerende egg. Tenker de å gå for det ene eller vente på de små eggene? Jeg har prøvd å google bittelitt, men har ikke funnet så veldig mye, så godt å høre at du har lest om flere som har tre egg eller mindre og som har blitt gravide. Helene Ragnhild sin blogg har jeg tittet innom litt innimellom, men visste ikke at hun bare fikk ut tre egg og likevel ble gravid. Godt å høre at det går an!

Hei jenter ! Super deprimert i går ( 8dpo) når test var blendahvit[emoji23] hvorfor gjør jeg dette mot meg selv!? haha. hadde looovet kjæresten at jeg ikke skal teste før tidligst dpo12. Dumme meg! Følte plutselig at alt håp var ute. Nå skal jeg faktisk holde meg unna tester før Onsdag som er testdag. Et annet spm; har noen hatt problemer med treg mage når dere går på alle disse hormonene / vaginaltab ? Er litt krise her.

Dumt å teste så tidlig, ja, det blir det bare skuffelser ut av. :-) Jeg har ikke fått treg mage av hormonene, men får det faktisk hver gang jeg blir gravid! Får det som regel før graviditetstesten slår ut. Kanskje du er gravid? Spis sviskeyoghurt, fiberrik mat og svisker og drikk mye vann, så ordner det seg nok. Håper at graviditet er forklaringen! :-)

Er så lei meg nå at jeg har ikke ord :(

Skjønner deg veldig godt! Du får bare gråte, hvis det er det du trenger, eller spise masse sjokolade, som jeg gjør (men holder meg til mørk for å ikke spise for mye sukker) eller trene hardt - det kan hjelpe litt. Huff, det er så mye forventninger og forhåpninger i dette og så går man så langt ned når det skjærer seg.

Kan det være du må ha høyere dose? Har de ikke noe å komme med overhode?

Går allerede på høydose Progynova , og økt med Estradot. Hadde jeg virkelig vært vrang, så kunne jeg fortsatt på medisiner og fått ny kontroll neste uke. Men med øking i medisiner, har det siden mandag ikke vært noen endring. Derfor tror dem det vil være dumt å «kaste» bort et egg på å forsøke nå når det ikke har noe å feste seg i. Og jeg er jo enig...

Skjønner deg veldig godt! Du får bare gråte, hvis det er det du trenger, eller spise masse sjokolade, som jeg gjør (men holder meg til mørk for å ikke spise for mye sukker) eller trene hardt - det kan hjelpe litt. Huff, det er så mye forventninger og forhåpninger i dette og så går man så langt ned når det skjærer seg.

Ja, ble noen tårer, og sikkert ikke helt ferdig med de idag. Skal heldigvis ut på show og middag med venninner ikveld, så dagen kan bare blir bedre[emoji1374]

Jeg er veldig enig. Forandring fryder. Var liksom innstilt på å prøve naturlig neste. Bare var ikke forberedt på avbrutt. Nesten heller negativt forsøk. Haff... piffen gikk ut av meg. Som du sier, dritt idag, men hva skal man gjøre da? Gi opp? Må jo bare gå på med nytt mot..

Vi gir aldri opp!!![emoji173]️ og idag har du lov til å ha en skikkelig drittdag!!! Drikk vin, spis ost, snus etc, hva du nå enn vil som man ikke kan gjøre under forsøk! Dèt hadde hvertfall jeg gjort[emoji23][emoji23]

Gonal F. Har igjen en dose med 112,5 IE i ene pennen, men skal opp på 125 IE.

Kan jeg bruke rest i den ene pennen å kun ta 12,5 IE fra den nye pennen?
Da slipper jeg å hente ut en ny penn

Det tror jeg skal gå bra ja[emoji5]

Jeg tok celleprøve for ikke lenge siden, blir vel 2-3 uker før innsett. Legen sa ikke at det var noe i veien for det i hvert fall, men du trenger kanskje enda mer rett før?

Åja.. neida fikk bare brev om at det var på.tide å ta det nå, så ville bare blitt ferdig med det:)

Åja.. neida fikk bare brev om at det var på.tide å ta det nå, så ville bare blitt ferdig med det:)

Sikkert lurt å gjøre det før du blir gravid! De skraper jo bare litt på livmorhalsen, så sikkert ikke noe i veien for å gjøre det forholdsvis nært et forsøk, men hør med legen for sikkerhets skyld. Jeg lurer forresten på om jeg har lest at de unngår å gjøre det i første trimester, men mulig at jeg husker feil.

Nå har jeg satt inn 2 egg :)var litt fragmenter, håper ikke det ødelegger...

ble dessverre ingen på frys, men de sku ligge til mandag for å se hvordan det går.. litt skuffa. 8 som ble befruktet og ingen på frys :( siste forsøket vårt.

Men skal ta litt ekstra ovitrelle nå fremover, noen som har tatt det etter innsett ?

Det kan du[emoji5] Jeg har gjort det. Enste ulempen slik sykepleier sa det, var at du måtte stikke to ganger...

Nå har jeg satt inn 2 egg :)var litt fragmenter, håper ikke det ødelegger...

ble dessverre ingen på frys, men de sku ligge til mandag for å se hvordan det går.. litt skuffa. 8 som ble befruktet og ingen på frys :( siste forsøket vårt.

Men skal ta litt ekstra ovitrelle nå fremover, noen som har tatt det etter innsett ?

Gratulerer som ruger![emoji173]️ håper det er gullegga du har satt inn[emoji173]️[emoji173]️

Når har du testdato?[emoji7]

Back
Topp