Det blir bedre fra vinterferien. Men da kommet jo svigermor og jeg skal jobbe bortsett fra en dag å lage til bursdag. Så påske er ferien
Skjønner at du gleder deg[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir bedre fra vinterferien. Men da kommet jo svigermor og jeg skal jobbe bortsett fra en dag å lage til bursdag. Så påske er ferien
På vei til legevakten igjen siden feberen ikke vil ned :/ han er i dårlig allmenntilstand og omtrent sover hele tiden [emoji17] bleiene er heller ingenting å skryte av... brrr det er kaldt!! Siden vi egentlig må gå litt for taxi så tok vi heller bussen da jeg er i form til det [emoji4] koster jo 70 kr for å få taxien til å kjøre 3-4 min til oss [emoji85] bussen er rett ved taxiholdeplassen
Fatter ikke hbordan jeg skal overleve til i morgen...
Bare gråter fordi det er så vondt
Han er bedre [emoji4] mer seg selv [emoji7] ikke målt tempen hans, men målte min og fikk nedtur... fått feber igjen og den stiger [emoji21] godt mannen er på vei hjem [emoji173]Hvordan går det med ham??[emoji173]️
Oooh. Du får si ifra om du vil ha selskap senere i kveld. Jeg er ferdig, og 2 huntere er ikke et sjakktrekk, men gøy likevel ^^Herlig daÆsj. Innser nå jeg mangler 5 arena skirmish wins [emoji23]
Jippi, så bra du fant det[emoji1]
Haha spørs hvem vi treffer. Var veldig stolt over meg selv for noen dager siden. Kverka en rogue og en paladin alene [emoji16] Flaks gitt. Mangler liksom bare 8 nivåer før prestige 2 også [emoji33][emoji16][emoji16] Skal rope ut gitt. Vi to til sammrn gjør vel litt damage uansett. Du er riktignok bedre i pvp enn meg da [emoji23] [emoji7]Oooh. Du får si ifra om du vil ha selskap senere i kveld. Jeg er ferdig, og 2 huntere er ikke et sjakktrekk, men gøy likevel ^^
Haha spørs hvem vi treffer. Var veldig stolt over meg selv for noen dager siden. Kverka en rogue og en paladin alene [emoji16] Flaks gitt. Mangler liksom bare 8 nivåer før prestige 2 også [emoji33][emoji16][emoji16] Skal rope ut gitt. Vi to til sammrn gjør vel litt damage uansett. Du er riktignok bedre i pvp enn meg da [emoji23] [emoji7]
Haha stemmer. Føler jeg trenger mer øvelse gitt. Når det gjelder mobs er jeg dårligere. Men gjør som regel bedre skade på enkelt bosser da. Får liksom ikke i oose og sekk og overtenker stadigMer trening i å treffe tilfeldige knapper som funker ^^
Kjekt for ungene med vinterferie. Men jeg har jo ikke ferie.Skjønner at du gleder deg[emoji1]
Har hun fått tenner? Lillegutt har jo masse tenner og lirke den ut er som å dra seg gjennom piggtråer her [emoji28]Lillejenta våknet, så jeg tok henne med inn. Hun ville ha pupp, så jeg la henne til. Der sovnet hun igjen. Hver gang jeg prøver å lirke puppen ut av munnen hennes så begynner hun å lete febrilsk etter den. Jeg får gnagsår snart!
Vi får vel håpe de søler mindre og mindre med årene [emoji3]Gleder meg til ungene flytter ut, da blir det mindre søl ^^
Jeg sydde ferdig et Navnebanner og en BodyHehe. Hva endte du opp med å sy?
Så kjekt med broderimaskin. Så fikser den biffen mens du kan gjøre annethvilken broderimaskin hadde du? Merker at jeg får mer og mer lyst på det også [emoji85]

Ikke lett når de små er så plaget [emoji17] Håper eldste er bedre imorgen også, og at lille får en sjekk [emoji171] Mi surkla og snørra som en gal, og viste seg å være refluks. Halsen produserte slim fordi det var så sårt.Ja. Blir liksom ikke helt frisk :/ vært forkjøla en god stund. Men trodde hun var på bedringens vei. Så kom hosten. Og hun hostet tilslutt så hun kasta opp :/ og feber igår kveld. Glovarm :S men virker i topp form idag heldigvisfått i seg frokost og drikke. Vil ikke spise så mye som vanlig, men med vondt i halsen er jo ikke det uvanlig. Hun drikker iallefall godt
så blir avslapningsdag hjemme så hun får komme seg
![]()
Yngste er pottetett. Går i mengder med saltvann for å løse opp. Hun er vel egentlig kronisk surklete og høres ut som hun snorker hele døgnet selv når hun er frisk. Skal til hs på seks mnd kontroll imorgen. Da er det barnelege og. Skal få sjekka mandlene og sett ann om de mener det må sjekkes noe med neseveiene. Om hun kan være plaga med de.
Eldste ble hjemme idag. Selvsagt etter gårdsdagen. Feber igår kveld og hosta så hun brakk seg og kasta opp slim :/
Takk for det [emoji4] Utredningen er ferdig, så nå er det planlegging mot eventuell operasjon. Neste uke skal jeg ta masse MR av hodet med kontrastvæske ført inn i spinalkanalen slik at dette sirkulerer sammen med spinalvæsken rundt hjernen. Dette gjøres over 3 døgn, så bare å stålsette seg for de fine lydene i MR maskinen [emoji28] Første dagen skal jeg ta MR jevnt over i 8 timer :OMasse lykke til hos nevrohva er det som skal utredes igjen?
Så bra [emoji14] Skal ut en tur på lørdag selv, men tipper alkoholen får stå [emoji4]He he ja veldig moro
Ja ikke sant, det hjelper nok å ha noen å følge også. Jeg var selv ganske raskt ute, og det var vel lillesøster og [emoji848] Men alle er jo så forskjellige uansett. En kollega av meg hadde en guttunge som gikk opp trappa når han var 7-8 mnd [emoji106] Da har du mista spedbarnstiden [emoji23]Ja det går ikke ant å sammenligne, forutsetningene er så forskjellige. Lillejenta er jo lillesøster og, så hun får masse motivasjon fra storesøster![]()
Jeg er fryktelig nervøs [emoji28]Hvordan går det med deg?