Skravletråd februar!

God formiddag alle sammen. Jeg er jo helt tragisk på forum om dagen, men sniker innom ved tid og ork [emoji4] Jeg er helt utmattet så sover mye. Kjedelig hverdag [emoji12] Men for oppdateringen sin skyld så skal jeg inn på nevrokirurgisk på Riksen på fredag, og prosessen er i gang. Ohoy, nerver.
Det går sakte men sikkert i riktig retning!

Huffda [emoji57] Skikkelig forkjølet?

Ja. Blir liksom ikke helt frisk :/ vært forkjøla en god stund. Men trodde hun var på bedringens vei. Så kom hosten. Og hun hostet tilslutt så hun kasta opp :/ og feber igår kveld. Glovarm :S men virker i topp form idag heldigvis :) fått i seg frokost og drikke. Vil ikke spise så mye som vanlig, men med vondt i halsen er jo ikke det uvanlig. Hun drikker iallefall godt :) så blir avslapningsdag hjemme så hun får komme seg :)

Yngste er pottetett. Går i mengder med saltvann for å løse opp. Hun er vel egentlig kronisk surklete og høres ut som hun snorker hele døgnet selv når hun er frisk. Skal til hs på seks mnd kontroll imorgen. Da er det barnelege og. Skal få sjekka mandlene og sett ann om de mener det må sjekkes noe med neseveiene. Om hun kan være plaga med de.

God formiddag alle sammen. Jeg er jo helt tragisk på forum om dagen, men sniker innom ved tid og ork [emoji4] Jeg er helt utmattet så sover mye. Kjedelig hverdag [emoji12] Men for oppdateringen sin skyld så skal jeg inn på nevrokirurgisk på Riksen på fredag, og prosessen er i gang. Ohoy, nerver.

Masse lykke til hos nevro :) hva er det som skal utredes igjen?

Jeg blir imponert! Mi stod vel rundt 12 mnd og gikk ved 16mnd [emoji14] Nå blir hu 2 år om 2 uker, og kan nesten løpe. Men med tanke på cp så synes jeg det er imponerende at hun holder seg godt innafor.
Ja det går ikke ant å sammenligne, forutsetningene er så forskjellige. Lillejenta er jo lillesøster og, så hun får masse motivasjon fra storesøster :)

Tar tid men mindre vondt enn i går heldigvis.
Kan visst ta opptil 3 uker siden den var så betent

Au :/ men nå går det heldigvis riktig vei. Endelig er dritten vekke

Back
Topp