Skravletråd februar!

Så kjipt :(
Håper migrenen har gått over nå?

Hadde faktisk en ganske grei natt. Kun 2 oppvåkninger[emoji2]Så var veldig deilig[emoji173]️
Ikke helt, det murrer ganske godt, men ikke verre en at jeg har sluppet å ta medisiner i dag :)

Fatter ikke hbordan jeg skal overleve til i morgen...
Bare gråter fordi det er så vondt

Jeg tenker å sy litt. Men lurer på om jeg skal teste noe nytt på kjøkkenet først. Men det er usunt, såå vet ikke :hilarious:

Hva vil du teste?

Jeg var nede på syrommet med stabelen fra stofflykke. Måtte bare sette det ved siden av de fire andre stablene med stoff jeg ikke har plass til i hyllene :p men sy klarer jeg ikke :/

Hva vil du teste?

Jeg var nede på syrommet med stabelen fra stofflykke. Måtte bare sette det ved siden av de fire andre stablene med stoff jeg ikke har plass til i hyllene :p men sy klarer jeg ikke :/

Churros :joyful: men jeg gikk ned på syrommet, så får ta det en annen gang :happy::hilarious:

Usj, kjipt å ikke klare å sy da . Her står broderingsmaskinen å jobber nå, mens jeg syr en Body :angelic:

Blir nok ikke bra så lenge tanna er der
Men da må den ut.

Trakk ei visdomstann pga kronisk betennelse. Var heldigvis ikke veldig betent hele tiden, men betent var det nedi der når den kom ut så ble satt på antibiotika i tillegg. "anatomiske forhold" for å si det sånn, måten tanna lå på skrå og kom halvt opp, gjorde at jeg ikke fikk rengjort ned under tannkjøttet hvor det likevel stakk seg litt mat. Og derved betennelse .

Godt å få ut. Eller. I alle fall godt å være kvitt den

Blir ikke mett i kveld jeg.
Ikke jeg heller. Jeg er sulten gitt. Helst på snop. Men mannen legger seg aldri i dag. Og jeg røper pokker ikke hvor jeg gjemmer snopet mitt. Da spiser han opp alt alene [emoji23] #egoist

Back
Topp