Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir bedre fra vinterferien. Men da kommet jo svigermor og jeg skal jobbe bortsett fra en dag å lage til bursdag. Så påske er ferienBlir det bedre da?[emoji2]
Haha kjenner til følelsen! Du var flink som ikke kjøpte inn noe mer daKlarte å motstå fristelsen til å kjøpe inn garn til et nytt prosjekt i dag. Jeg har nemlig 7 ting jeg må gjøre ferdig før jeg begynner å planlegge mer
Jeg fant gavekortet I gangen, bak en telefonbenk![]()

Å neiMåtte gå hjem fra jobb å har så dårlig samvittighet..
Men tårene trillet så hadde ikke noe der å gjøre.
Ene halvdelen av ansiktet er jobbet opp og det verker i hele den delen av munnen.
Fortvilet.no
Så deilig at han kommer hjem tidlig fr jobb i dag[emoji173]️God dag [emoji4]
Merker at jeg ikke har spist på 2 dager. Kun litt chips og godis. Mannen skulle gå fra jobb så han er hjemme i 2 tiden [emoji3]
Lykke til!Straks fysio time![]()
Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe inn garn til et nytt prosjekt i dag. Jeg har nemlig 7 ting jeg må gjøre ferdig før jeg begynner å planlegge mer
Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe inn garn til et nytt prosjekt i dag. Jeg har nemlig 7 ting jeg må gjøre ferdig før jeg begynner å planlegge mer
Vi fikk sjekket den på helsestasjonen når frøkna var eldre enn det, så ville tatt kontakt med demFor å få tatt hørselstest av en 2,5 åring. Ringer man helsesøster eller fastlegen? Ble plutselig usikker
HelsesøstreFor å få tatt hørselstest av en 2,5 åring. Ringer man helsesøster eller fastlegen? Ble plutselig usikker
Vi fikk sjekket den på helsestasjonen når frøkna var eldre enn det, så ville tatt kontakt med dem
Uff. Lykke tilPå vei til legevakten igjen siden feberen ikke vil ned :/ han er i dårlig allmenntilstand og omtrent sover hele tiden [emoji17] bleiene er heller ingenting å skryte av... brrr det er kaldt!! Siden vi egentlig må gå litt for taxi så tok vi heller bussen da jeg er i form til det [emoji4] koster jo 70 kr for å få taxien til å kjøre 3-4 min til oss [emoji85] bussen er rett ved taxiholdeplassen

På vei til legevakten igjen siden feberen ikke vil ned :/ han er i dårlig allmenntilstand og omtrent sover hele tiden [emoji17] bleiene er heller ingenting å skryte av... brrr det er kaldt!! Siden vi egentlig må gå litt for taxi så tok vi heller bussen da jeg er i form til det [emoji4] koster jo 70 kr for å få taxien til å kjøre 3-4 min til oss [emoji85] bussen er rett ved taxiholdeplassen
Kjenner ingen som kan kjøre dere?På vei til legevakten igjen siden feberen ikke vil ned :/ han er i dårlig allmenntilstand og omtrent sover hele tiden [emoji17] bleiene er heller ingenting å skryte av... brrr det er kaldt!! Siden vi egentlig må gå litt for taxi så tok vi heller bussen da jeg er i form til det [emoji4] koster jo 70 kr for å få taxien til å kjøre 3-4 min til oss [emoji85] bussen er rett ved taxiholdeplassen

Skal en liten tur i butikken og prøve å bli ferdig med luen minHva er planene deres i kveld da?![]()
Hvilket prosjekt
Hurra for gavekort funn!
Da kan du jo lage søtsaker uten sukker [emoji16]
Egentlig ikke, våknet en del av migrene.
Du da?
Hva er planene deres i kveld da?![]()