Ikke jeg heller. Jeg er sulten gitt. Helst på snop. Men mannen legger seg aldri i dag. Og jeg røper pokker ikke hvor jeg gjemmer snopet mitt. Da spiser han opp alt alene [emoji23] #egoist
Haha, nei vil du ikke dele så får du bare vente ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller. Jeg er sulten gitt. Helst på snop. Men mannen legger seg aldri i dag. Og jeg røper pokker ikke hvor jeg gjemmer snopet mitt. Da spiser han opp alt alene [emoji23] #egoist
Ser ut som jeg må vente til i morgen minst da. Mannfolk altså... Ble til ei grov skive med kylling og lettost daHaha, nei vil du ikke dele så får du bare vente ^^
Ser ut som jeg må vente til i morgen minst da. Mannfolk altså... Ble til ei grov skive med kylling og lettost daOg piffi. Må ha piffi [emoji16]
Ah. Det er nesten som grillkrydder eller noe slikt gjerne andre steder. Husker jeg fant ikke piffi på østlandet hvertfall. Krise!Hva er piffi?
Ah. Det er nesten som grillkrydder eller noe slikt gjerne andre steder. Husker jeg fant ikke piffi på østlandet hvertfall. Krise!
Standardskilt utenfor konditorier i Rogaland "Halvt horn me ost, skinka å piffi". Så å si alles skolelunsj og arbeidslunsj [emoji14]
Standardskilt utenfor konditorier i Rogaland "Halvt horn me ost, skinka å piffi". Så å si alles skolelunsj og arbeidslunsj [emoji14]
Nå skrev jeg dialekta der da. Men er strengt talt kun me/med som er forskjellen der. Hehe
Tenker prøve sove nå. Har slitt med ekstrem hodepine i dag pluss forferdelig vond kropp. Men poppa paracet og tramadol for en liten stund siden. Så håper natten blir grei likevel da
Natta [emoji8]
God morgen, hvordan går det med deg? Lenge til du skal til tannlegen?God morgen
Ferdig og tannen er uteGod morgen, hvordan går det med deg? Lenge til du skal til tannlegen?
Hvordan går det med topp 100 utfordringen?
Kjenner ingen som kan kjøre dere?
Så bra. Da håper jeg du blir fort bedre. Antibiotika ?Ferdig og tannen er ute![]()
Aner ikke....Hvordan går det med topp 100 utfordringen?
Heller dårlig ><
Har brukt opp all mobildataen min![]()