Skravletråd februar!

Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe inn garn til et nytt prosjekt i dag. Jeg har nemlig 7 ting jeg må gjøre ferdig før jeg begynner å planlegge mer :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg fant gavekortet I gangen, bak en telefonbenk :p

Blir det bedre da?[emoji2]
Det blir bedre fra vinterferien. Men da kommet jo svigermor og jeg skal jobbe bortsett fra en dag å lage til bursdag. Så påske er ferien

Måtte gå hjem fra jobb å har så dårlig samvittighet..
Men tårene trillet så hadde ikke noe der å gjøre.
Ene halvdelen av ansiktet er jobbet opp og det verker i hele den delen av munnen.
Fortvilet.no
Å nei :( Det høres ikke noe godt ut k det hele tatt.
Håper du får medisiner som hjelper på betennelsen.

God dag [emoji4]
Merker at jeg ikke har spist på 2 dager. Kun litt chips og godis. Mannen skulle gå fra jobb så han er hjemme i 2 tiden [emoji3]
Så deilig at han kommer hjem tidlig fr jobb i dag[emoji173]️
Får håpe matlysten kommer tilbake snart[emoji4]

Straks fysio time :)
Lykke til!

Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe inn garn til et nytt prosjekt i dag. Jeg har nemlig 7 ting jeg må gjøre ferdig før jeg begynner å planlegge mer :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Så bra at du fant gavekortet[emoji4]

Hvilket prosjekt:)
Hurra for gavekort funn!

For å få tatt hørselstest av en 2,5 åring. Ringer man helsesøster eller fastlegen? Ble plutselig usikker

For å få tatt hørselstest av en 2,5 åring. Ringer man helsesøster eller fastlegen? Ble plutselig usikker
Vi fikk sjekket den på helsestasjonen når frøkna var eldre enn det, så ville tatt kontakt med dem

Vi fikk sjekket den på helsestasjonen når frøkna var eldre enn det, så ville tatt kontakt med dem

Da ringer jeg dit i morgen. Hun var testa for et år siden. Men hodet klarer ikke huske om det var der, fastlegen eller øre nese hals spesialist. Hun var der og å fikk sjekka ørene etter langvarig ørebetennelse. Da var alt fint

På vei til legevakten igjen siden feberen ikke vil ned :/ han er i dårlig allmenntilstand og omtrent sover hele tiden [emoji17] bleiene er heller ingenting å skryte av... brrr det er kaldt!! Siden vi egentlig må gå litt for taxi så tok vi heller bussen da jeg er i form til det [emoji4] koster jo 70 kr for å få taxien til å kjøre 3-4 min til oss [emoji85] bussen er rett ved taxiholdeplassen

På vei til legevakten igjen siden feberen ikke vil ned :/ han er i dårlig allmenntilstand og omtrent sover hele tiden [emoji17] bleiene er heller ingenting å skryte av... brrr det er kaldt!! Siden vi egentlig må gå litt for taxi så tok vi heller bussen da jeg er i form til det [emoji4] koster jo 70 kr for å få taxien til å kjøre 3-4 min til oss [emoji85] bussen er rett ved taxiholdeplassen
Uff. Lykke til :Heartred

Lykke til hos legevakta

Kjenner ingen som kan kjøre dere?

Back
Topp