Vurderer å strikke en hals til voksen![]()
Ja, nå ble jeg glad![]()
Spesielt mænster på hals?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer å strikke en hals til voksen![]()
Ja, nå ble jeg glad![]()
Ikke helt, det murrer ganske godt, men ikke verre en at jeg har sluppet å ta medisiner i dagSå kjipt
Håper migrenen har gått over nå?
Hadde faktisk en ganske grei natt. Kun 2 oppvåkninger[emoji2]Så var veldig deilig[emoji173]️
Har du noen forslag.? På noe godt sukkerfri?
Ikke helt, det murrer ganske godt, men ikke verre en at jeg har sluppet å ta medisiner i dag![]()
Her er det mye snadder
http://sjelemat.blogspot.no/?m=1
Bla videre så finner man endel sjokoladekake, brownies og after eight mint.
Har ikke helt bestemt megSpesielt mænster på hals?![]()
Jeg tenker å sy litt. Men lurer på om jeg skal teste noe nytt på kjøkkenet først. Men det er usunt, såå vet ikkeHvile ryggen. Tok hardt på med treningen idsg hos fysioterapien. Enn du?

Fatter ikke hbordan jeg skal overleve til i morgen...
Bare gråter fordi det er så vondt
Fatter ikke hbordan jeg skal overleve til i morgen...
Bare gråter fordi det er så vondt
Jeg tenker å sy litt. Men lurer på om jeg skal teste noe nytt på kjøkkenet først. Men det er usunt, såå vet ikke![]()
Hva vil du teste?
Jeg var nede på syrommet med stabelen fra stofflykke. Måtte bare sette det ved siden av de fire andre stablene med stoff jeg ikke har plass til i hyllenemen sy klarer jeg ikke :/
men jeg gikk ned på syrommet, så får ta det en annen gang 

Blir nok ikke bra så lenge tanna er derKjære deg [emoji173]️ hvorfor blir du ikke god altså![]()
Natta, håper du får sove med den tannenNatta folkens
Håper du får sove noe. Og får god hjelp i morgenNatta folkens
NattaNatta folkens
håper du får noe søvn .Men da må den ut.Blir nok ikke bra så lenge tanna er der
Ikke jeg heller. Jeg er sulten gitt. Helst på snop. Men mannen legger seg aldri i dag. Og jeg røper pokker ikke hvor jeg gjemmer snopet mitt. Da spiser han opp alt alene [emoji23] #egoistBlir ikke mett i kveld jeg.