Skravletråd februar!

En time til leggetid på eldste. Ryggen skriker allerede av smerte. Og jeg har bare vært alene halvannen time [emoji849] legging av henne tar nok en time. Mens jeg må oppholde yngste nok imens legging. Blir utfordrende kjenner jeg med smertene.

Uff.. høres absolutt ikke godt ut :(

Være en type miljøarbeider [emoji4] også er det frivillig så kan styre som jeg vil. NAV har skjønt hvor syk jeg er nå så meningen med dette er å få til noe for min del. Så jeg kan være sosial og føle at jeg mestrer noe [emoji4]

Høres kjempebra ut. Og at du kan styre det selv i forhold til dagens form :) får vært sosial og gjort noe meningsfullt :)

Huff da. Hørtes ikke godt ut

Klarte å holde maska og tårene unna til de var lagt seg. Nå håper jeg bare på en rolig kveld helt til mannen kommer frs trening :)

Så søte[emoji8]Har mannen din kommet hjemmefra trening enda?

Ja mine søte [emoji173]️ nei han er enda på trening :) de holder på fra 17-22 eller 23. Så får se hvor lenge han holder ut

Edit: han ringte nå. Helt utslitt i armene etter klatring. Ville bare høre status hjemme. Så han skulle komme snart :) så han er vel hjemme om 45 minutter. En god kjøretur dit

Det var vel den hun testa for. Siden symptomene stemte. Så hun tok neseprøve og blodprøve. Men .. ja.. får håpe feberen gir seg helt. Føler meg jo møkkdårlig

Håper du snart er i tipp topp form[emoji2]

Ut på tur. Handle litt så hente eldste jenta i bhg. Blir nok en slitsom dag idag. Men prøve å gjøre minst mulig etter ungene er lagt.
Imorgen blir en lang dag. Kjører til Tromsø litt før 8. Møte ei forumvenninne der og så i MR før et stopp på stoffbutikk så rett hjem :)

Håper du får litt hvile i kveld[emoji4]
God tur i morgen og lykke til!

Slumberparty med ungene. Prøve å aktivisere de med minst mulg fysisk anstrengelse på meg :p
4d2951fb54a911d92b0e21fdac2ad9aa.jpg

Så nusselige små troll[emoji7]

Håper du får litt hvile i kveld[emoji4]
God tur i morgen og lykke til!

Takk :) gleder meg til å treffe forumvenninna og baby :D så ser på det som en fridag selv om jeg skal utfordre klaustrofobien i mr maskinen :p

Uføretrygd, men pga foreldrepenger har det vært litt styr med hva jeg skulle gjøre, og Nav nektet å sette opp et møte.

Ååja. Fantastisk du endelig har fått noe på styr. Utrolig glad på dine vegne :) vet de har nekta å sette opp møte ja. Men fikk du møte tilslutt?

Back
Topp