Det er fastelavnssøndag også![]()
Oops....takk igjen[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fastelavnssøndag også![]()
Venter på å få komme inn til tannlegen...
Har jo bare betalt 8000 der siste 28 dagene
Jeg skal jobbe som frivillig jeg nå [emoji4] noen timer i uka når jeg orker det. Det føles godt at jeg har noe jeg kan gå til når jeg orker og ikke minst kan styre det selv [emoji4]
Sier hun for å provosere så vi tar det med glans ;-)Tja... vi får se![]()
Så koselig ut da [emoji7]Slumberparty med ungene. Prøve å aktivisere de med minst mulg fysisk anstrengelse på meg [emoji14]![]()
Takk [emoji4] god helg [emoji3]God fredag[emoji2]
Og god helg!
Ja [emoji3] eldresenter faktisk [emoji4]Høres jo helt perfekt ut[emoji1] hvor skal du jobbe?
Så koselig ut da [emoji7]
Her er vi mette nå. Ble bare spagetti med kjøttdeig og sprøstekt bacon. Suksess for alle![]()
Ja [emoji3] eldresenter faktisk [emoji4]
Være en type miljøarbeider [emoji4] også er det frivillig så kan styre som jeg vil. NAV har skjønt hvor syk jeg er nå så meningen med dette er å få til noe for min del. Så jeg kan være sosial og føle at jeg mestrer noe [emoji4]Så givendevet du hva du skal gjøre der sv oppgaver?
Hørtes godt utHer er vi mette nå. Ble bare spagetti med kjøttdeig og sprøstekt bacon. Suksess for alle![]()
Huff da. Hørtes ikke godt utEn time til leggetid på eldste. Ryggen skriker allerede av smerte. Og jeg har bare vært alene halvannen time [emoji849] legging av henne tar nok en time. Mens jeg må oppholde yngste nok imens legging. Blir utfordrende kjenner jeg med smertene.
Hatt en fin dag?God kveld Kengu[emoji2]
Huff høres ikke godt ut [emoji17] sender deg en god klem [emoji173]En time til leggetid på eldste. Ryggen skriker allerede av smerte. Og jeg har bare vært alene halvannen time [emoji849] legging av henne tar nok en time. Mens jeg må oppholde yngste nok imens legging. Blir utfordrende kjenner jeg med smertene.
God kveld[emoji1]
Grei dag her...trening og hos dyrlegen med kattene[emoji4] du da?
Slumberparty med ungene. Prøve å aktivisere de med minst mulg fysisk anstrengelse på meg![]()
![]()
Her er vi mette nå. Ble bare spagetti med kjøttdeig og sprøstekt bacon. Suksess for alle![]()