Skravletråd februar!

Jeg skal jobbe som frivillig jeg nå [emoji4] noen timer i uka når jeg orker det. Det føles godt at jeg har noe jeg kan gå til når jeg orker og ikke minst kan styre det selv [emoji4]

Høres jo helt perfekt ut[emoji1] hvor skal du jobbe?

Slumberparty med ungene. Prøve å aktivisere de med minst mulg fysisk anstrengelse på meg [emoji14]
4d2951fb54a911d92b0e21fdac2ad9aa.jpg
Så koselig ut da [emoji7]

En time til leggetid på eldste. Ryggen skriker allerede av smerte. Og jeg har bare vært alene halvannen time [emoji849] legging av henne tar nok en time. Mens jeg må oppholde yngste nok imens legging. Blir utfordrende kjenner jeg med smertene.

Så givende :) vet du hva du skal gjøre der sv oppgaver?
Være en type miljøarbeider [emoji4] også er det frivillig så kan styre som jeg vil. NAV har skjønt hvor syk jeg er nå så meningen med dette er å få til noe for min del. Så jeg kan være sosial og føle at jeg mestrer noe [emoji4]

Her er vi mette nå. Ble bare spagetti med kjøttdeig og sprøstekt bacon. Suksess for alle :)
Hørtes godt ut

Her har jeg og jentene spist pizza og delt de stykkene av kaka som ikke fikk plass på fatet.

En time til leggetid på eldste. Ryggen skriker allerede av smerte. Og jeg har bare vært alene halvannen time [emoji849] legging av henne tar nok en time. Mens jeg må oppholde yngste nok imens legging. Blir utfordrende kjenner jeg med smertene.
Huff da. Hørtes ikke godt ut

Huff høres ikke godt ut [emoji17] sender deg en god klem [emoji173]

God kveld[emoji1]
Grei dag her...trening og hos dyrlegen med kattene[emoji4] du da?

God kveld[emoji173]️
Her har jeg hatt en full dag. Vært hos farmor og på besøk hos et vennepar med familien.
Nettopp lagt lille, resten av kvelden blir det full avslapning[emoji4]

Håper alt står bra til med kattene?

Back
Topp