Skravletråd februar!

Neste mnd har jeg og mannen bursdag og vi har termin med nr 2 [emoji173]️ denne mnd må gå fort [emoji7][emoji85]

ENDELIG er det februar. Jeg trodde aldri januar skulle forsvinne jeg.

Sofasliter i dag. Skal jeg fortsette sånn her så får jeg høyt forbruk av sofaer i fremtiden.

Så, byr februar på noe gøy?
Januar har flydd fort, og allerde februar.

Og jeg har ikke egentlig begynt på 2018 enda. En bivirkning av årsoppgjør.

Men ikke rart året går fort når vi er halvveis uti februar før jeg begynner på det...

Velkommen februar! I helga blir lille 6 måneder (), og påfølgende helg er det min første morsdag! Så koselig [emoji166]

Synes januar gikk så fort forbi jeg :eek:

Her er det ingenting morsomt planlagt. Mannen skulle gå ut i permisjon snart, men prøver å utsette det til april. Jaja. Nok å henge fingrene i med en baby som bare vil stå :p

Jeg synes det gikk såååå sakte [emoji33]

Håper dere får utsatt da [emoji4] Ojoj, skal opp å stå altså. Hvor gammel nå?

Januar har flydd fort, og allerde februar.

Og jeg har ikke egentlig begynt på 2018 enda. En bivirkning av årsoppgjør.

Men ikke rart året går fort når vi er halvveis uti februar før jeg begynner på det...

Jeg synes det har gått så tregt [emoji57]

Vel, ofte føler jeg at jeg ikke henger med før utpå sommeren en gang.

Jeg synes det gikk såååå sakte [emoji33]

Håper dere får utsatt da [emoji4] Ojoj, skal opp å stå altså. Hvor gammel nå?

Hun blir snart 8 måneder. Reiser seg etter bord, og ellers andre ting hun kan holde seg fast i.

Ja jeg er jo innom forumet flere ganger om dagen, men ikke denne tråden [emoji6]

Ja tiden flyr. Snart er det vår [emoji173][emoji16]
Selv om det ikke ser sånn ut ute [emoji23]
Mens jeg har lite overskudd og er ikke innom så mange andre steder

Har jo sett deg litt. Men det blir sånn "sak", ikke "snakkes"

Vår ja

Jeg har glemt å så chili i år. Det burde jeg gjort for en måned siden. Eldstemann som plutselig har blitt glad i chili blir sur da...

Han spiser ikke ost med paprika nei. Han spiser ost med små biter chili på han

Vår ja

Jeg har glemt å så chili i år. Det burde jeg gjort for en måned siden. Eldstemann som plutselig har blitt glad i chili blir sur da...

Han spiser ikke ost med paprika nei. Han spiser ost med små biter chili på han

Er det krise om du sår nå?

Ja jeg er jo innom forumet flere ganger om dagen, men ikke denne tråden [emoji6]

Ja tiden flyr. Snart er det vår [emoji173][emoji16]
Selv om det ikke ser sånn ut ute [emoji23]

Nja, her blir det vel ikke vår før sent i mai, og sommeren er over i slutten av juli :P

Er det krise om du sår nå?
Neida. Ikke krise.

Bare mindre sannsynlig at vi får noe modent, den vokser så sakte. Får stå inne i stua hele året. I fjor fikk vi lus på dem :-(

Neida. Ikke krise.

Bare mindre sannsynlig at vi får noe modent, den vokser så sakte. Får stå inne i stua hele året. I fjor fikk vi lus på dem :-(

Hmmm. Ser den. Så lenge dere har plass så er det jo greit. Kan du forebygge luseangrep?

God morgen :)
Natten har vært kort, sukk :(
Hva med din?
Her var natten også veldig kort, jeg har heldigvis fått tatt igjen litt søvn nå på dagen [emoji4]

Hva skal jeg fifin på i dag da? Temmelig sisikker at mannen har kjkjø på jjob uten å ta ut vogna,, og da får jeg ikik gått tur!
Så utrolig kjipt når sånt skjer. Turer er jo hellige o barselperioden, man føler seg liksom så låst uten vogn... Håper du finner på noe koselig å gjøre i dag, selvom dere ikke har vogna[emoji173]️

Lang historie...kjøpte kjole i 2011 til 23000, men liker den ikke lenger ;) vil ha noe helt annet ...finner noe tilslutt ;) siden den kostet så masse vil jeg ikke bruke for mye nå
Håper du finner deg en ny kjole raskt![emoji173]️

God februar alle [emoji16]

Lenge siden jeg har skravlet her.

Alt bra?

Så koselig å se deg her igjen..[emoji4]
Alt bra her, hvordan går det hos deg? Har du en fin dag?

Hmmm. Ser den. Så lenge dere har plass så er det jo greit. Kan du forebygge luseangrep?
Har ikke egentlig plass og likevel vansker med å få det modent desverre.

Vet ikke hvorfor vi fikk lus i fjor. Inne.

Har ikke egentlig plass og likevel vansker med å få det modent desverre.

Vet ikke hvorfor vi fikk lus i fjor. Inne.
Hmmm. Du må vel plante temmelig raskt om du skal plante da.

Back
Topp