Skravletråd februar!

Vår ja

Jeg har glemt å så chili i år. Det burde jeg gjort for en måned siden. Eldstemann som plutselig har blitt glad i chili blir sur da...

Han spiser ikke ost med paprika nei. Han spiser ost med små biter chili på han
Jeg tror ikke jeg gidder så i år jeg...

Alle de andre her ville, men var jeg som ble stående med jobben [emoji23]
Ikke ble det noe ut av det heller.

Kjøper heller ferdige planter hvis vi skal ha noe...

[/QUOTE]
Så koselig å se deg her igjen..[emoji4]
Alt bra her, hvordan går det hos deg? Har du en fin dag?[/QUOTE]

Heisann [emoji4]

Alt bra her. Godt å ha en rolig fridag for en gangs skyld. Eldstemann hjemme igjen fra skolen, snart hente frøkna i bhg

Så koselig å se deg her igjen..[emoji4]
Alt bra her, hvordan går det hos deg? Har du en fin dag?[/QUOTE]

Heisann [emoji4]

Alt bra her. Godt å ha en rolig fridag for en gangs skyld. Eldstemann hjemme igjen fra skolen, snart hente frøkna i bhg[/QUOTE]Denne var altså til hønemor... Vet ikke hva som skjedde med quoten der jeg...

Lege og psykolog overstått. Kroppen skriker AU, men middag på langkoking og barn må hentes snart.

Velkommen februar! I helga blir lille 6 måneder (), og påfølgende helg er det min første morsdag! Så koselig [emoji166]

Mi blir 6 mnd neste tirsdag [emoji16] tiden går så fort :O

Der fikk jaggu yngste si første tann imorges. Og eldste fikk fire forrige uke samtidig. Forhåpentligvis forklarer grinete unger siste ukene :p

Strikkebolle i posten i dag [emoji16]
36f317e24b4aaaa8c3068f15974747cf.jpg

Skal på hørselssentralen med lille på 5 uker, fikk ikke tatt ordentlig på barsel da han hadde så mye fostervann i ørene så håper at di klarer å ta testen nå OG at han sover ( ikke at man kan bestemme at har skal sove) :nailbiting::D Er tiltak å kjøre til sykehuset også :wtf: Jaja, må gjøres :wacky:
Har du planer for dagen ?

Håper testen gikk fint[emoji2]

Jeg har vært på jobb og kommet hjem til nyvasket hus[emoji1]

Det kunne gledelig jeg også.

Alarmen klokken seks slo jeg av, 6.22 våknet snuppa og vekket meg, og den var del nærmere sju før vi dro oss ut av senga, med den konsekvens at jeg altså logger meg på jobb nå.

Men ungene rakk skolen så det gikk bra

Hehe, ble hektisk hos dere da[emoji28]

Mhm frøken som hoster og er snufsen
tjaaa har de hjemme ;) frøkna var i barnehagen på tirsdag og i går . Hadde 38 i temp i går kveld igjen . Full fart , men stygg hoste. Så vi har tatt helg. Planleggingsdag i morgen så. Startet dagen med å lage pølsehorn.

Håper dere har koset dere hjemme[emoji173]️

Jeg tror ikke jeg gidder så i år jeg...

Alle de andre her ville, men var jeg som ble stående med jobben [emoji23]
Ikke ble det noe ut av det heller.

Kjøper heller ferdige planter hvis vi skal ha noe...
Det er også en løsning, langt fremdrevne planter/stiklinger kommer vel om en måneds tid

Back
Topp