Skravletråd februar!

God morgen[emoji2] hva skal du idag?
Skal på hørselssentralen med lille på 5 uker, fikk ikke tatt ordentlig på barsel da han hadde så mye fostervann i ørene så håper at di klarer å ta testen nå OG at han sover ( ikke at man kan bestemme at har skal sove) :nailbiting::D Er tiltak å kjøre til sykehuset også :wtf: Jaja, må gjøres :wacky:
Har du planer for dagen ?

God morgen![emoji1] super natt her, men kunne fint ha sovet lenger[emoji28]
Det kunne gledelig jeg også.

Alarmen klokken seks slo jeg av, 6.22 våknet snuppa og vekket meg, og den var del nærmere sju før vi dro oss ut av senga, med den konsekvens at jeg altså logger meg på jobb nå.

Men ungene rakk skolen så det gikk bra

Hva skal jeg fifin på i dag da? Temmelig sisikker at mannen har kjkjø på jjob uten å ta ut vogna,, og da får jeg ikik gått tur!

God morgen!
Hva skal dere idag?

Her har jeg satt på klesvask og nyter en iskaffe, mens jeg venter på at frokosten skal bli klar i ovnen (ostesmørbrød) [emoji1]

Oi! Hva gjør du da? Finner du ingen du liker?
Lang historie...kjøpte kjole i 2011 til 23000, men liker den ikke lenger ;) vil ha noe helt annet ...finner noe tilslutt ;) siden den kostet så masse vil jeg ikke bruke for mye nå

Lang historie...kjøpte kjole i 2011 til 23000, men liker den ikke lenger ;) vil ha noe helt annet ...finner noe tilslutt ;) siden den kostet så masse vil jeg ikke bruke for mye nå

Ah, det var synd da :(
Håper du finner noe :)

Har du solgt den igjen eller?

ENDELIG er det februar. Jeg trodde aldri januar skulle forsvinne jeg.

Sofasliter i dag. Skal jeg fortsette sånn her så får jeg høyt forbruk av sofaer i fremtiden.

Så, byr februar på noe gøy?

ENDELIG er det februar. Jeg trodde aldri januar skulle forsvinne jeg.

Sofasliter i dag. Skal jeg fortsette sånn her så får jeg høyt forbruk av sofaer i fremtiden.

Så, byr februar på noe gøy?

Synes januar gikk så fort forbi jeg :eek:

Her er det ingenting morsomt planlagt. Mannen skulle gå ut i permisjon snart, men prøver å utsette det til april. Jaja. Nok å henge fingrene i med en baby som bare vil stå :p

Back
Topp