~IKM uke 6~

Testa i går, 7 dpo.
d9c278c7450ef4525acfbb3c926649f7.jpg

Og i dag.
cf03e8851871a1fceb4ab44aff0045bd.jpg
Detta ser bra ut.

Har hatt masse kramper i magen, ømme pupper og vond korsrygg siden 1 dpo, men i dag 5 dpo er alt borte (nesten)

Håper ikke det betyr at det ikke er en spire på vei. Skal prøve å vente til søndagen med å teste, (men kan hende jeg ryker på en smell og tester fredagen)

Oi! I gang med testingen allerede dere! Masse masse lykke til!!

0E12BCEE-1E5E-499F-9B37-2473CA72519A.jpeg

Her ser det ut til at EL kom litt senere enn vanlig, noe som passet utmerket siden mannen var på telttur når jeg forventet EL. Så da er jeg med i gamet igjen, og det ser ut som om egget har sluppet nå. DPO-dager here I come!

Åååå. Fikk vite at jeg skal bli tante igjen i går. <3 hadde de bare visst hva vi prøver på også :p fikk forresten ligament strekk i natt! Men har hatt det tidligere uten å være gravid også :( men håper jo veldig. 6 dpo i dag. Blir vel test ila helgen!

Plutselig 8 dpo jo [emoji51] Har ikke tenkt så mye over det denne mnd. Vet ikke når EL er og fikk ikke gjort store innsatsen, så null forhåpninger.

Min test i dag var også kritthvit... Men er helt vanlig billig strips, ikke tidlig tror jeg, så 8 dpo er vel veldig tidlig uansett... Har viiiirkelig ikke noen forventninger til det, men erførste gang jeg har vært i den situasjonen at det faktisk er en reell mulighet. Men merker alle de blendatestene inntil videre gjør at jeg er ganske sikker på at det ikke skjer noe der.. Føler heller ingen ting er annerledes.Men krysser sykt for fingrene for alle dere som prøver <3

Back
Topp