~IKM uke 6~

Men du er sikker på at du ikke er gravid?
Man vet jo aldri, men jeg fikk inntrykket av at det var det som skjedde med meg [emoji4]

Kan jo ikke være 100%. Tar en strimmel i morgen tidlig for å utelukke det. I tillegg til å ikke ha kjent EL denne mnd, har jeg blitt så øm i siden av brystene nå, og fikk kremet UF etter blødningen i dag. Kjenner meg ikke igjen. Håper alt er som det skal [emoji51]

Kan jo ikke være 100%. Tar en strimmel i morgen tidlig for å utelukke det. I tillegg til å ikke ha kjent EL denne mnd, har jeg blitt så øm i siden av brystene nå, og fikk kremet UF etter blødningen i dag. Kjenner meg ikke igjen. Håper alt er som det skal [emoji51]

Det er sikkert lurt [emoji4]

Er det ikke ganske normalt at kroppen kan trenge litt tid før den stabiliserer seg igjen etter å ha mistet? [emoji4]

Det er sikkert lurt [emoji4]

Er det ikke ganske normalt at kroppen kan trenge litt tid før den stabiliserer seg igjen etter å ha mistet? [emoji4]

Jo, har hørt det. Men trodde ikke den kunne tulle så mye av en kjemisk. Testen i dag var blenda, så greit å vite at alt er ute iallefall :) Får heller krysse for en festeblødning [emoji4][emoji1360]

jeg må bare spørre dere!! hvordan er utfloden deres i dagene etter el?? Forrite syklus var jeg omrent tørr gennom hele syklusen.. Ingen el slim heller. Denne syklussen har det vært fuktig, men ikke noe mye, hadde litt el slim på lørdag ( tror el var fredag utifra positiv el test), men i går og i dag har jeg hatt MASSE lotion utflod. Derfor ble jeg usikker om det er "Vanlig" etter el? :p

9154be2421e55fdf3a613e02eb855cd0.jpg

El kom noen dager senere enn antatt denne perioden. Fikk lagt inn aksjer i natt blir det vel siden klokken passerte 12. Og tenkte igjen i kveld. Burde vi ta imorgen og?

jeg må bare spørre dere!! hvordan er utfloden deres i dagene etter el?? Forrite syklus var jeg omrent tørr gennom hele syklusen.. Ingen el slim heller. Denne syklussen har det vært fuktig, men ikke noe mye, hadde litt el slim på lørdag ( tror el var fredag utifra positiv el test), men i går og i dag har jeg hatt MASSE lotion utflod. Derfor ble jeg usikker om det er "Vanlig" etter el? :p

El slim kan vær dagen etter positiv el test. Har hat lotion utflod siden 2 dpo. Er barre 3 dpo.

7 dpo i dag og måtte ta test.. helt blenda:p haha. Altfor tidlig

7 dpo jeg også :) Sliter med å la vær å teste, men har bestemt meg for at jeg SKAL (prøve) å holde meg til fredag [emoji1] Krysser fingrene for deg! Prøv igjen om et par dager [emoji173]️[emoji1303]

7 dpo jeg også :) Sliter med å la vær å teste, men har bestemt meg for at jeg SKAL (prøve) å holde meg til fredag [emoji1] Krysser fingrene for deg! Prøv igjen om et par dager [emoji173]️[emoji1303]

Burde holde meg til fredag jeg også :-) men fyrer vel av en test til onsdag tror jeg. Kan ikke ha tester i hus. Krysser fingrene for oss alle :-)

Jeg har også veldig mye utflod nå, nesten mer enn når jeg har el. Hadde el for en uke siden. Googla det senest i går kveld :p

Jeg hadde lotion utflod 3 dpo. Men nå kan jeg ikke huske hvordan det har vært etter eggløsning før. Varte bare en dag da :)

Back
Topp