Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig i dpo land ! Spennende tider [emoji3] håper det raser på Med positive tester her snart![]()

Tiden går sakte mens man venter på å kunne teste![]()
Ja, dette blir noen lange dager , med overtolkning av hver minste bevegelse nedenfor halsen [emoji23]
Fikk litt kjærestetid og lot det stå til. Kom masse blød under akten og dryppa i do. Skjønner ingenting jeg nå. Ut fra normal syklus hadee jeg EL på onsdag. Forslag?
Hei alle sammen! Helt ny her, og har noen spørsmål. Har ikke noen konkrete planer om å bli gravid enda, men hadde el på onsdag (tror jeg) og en liten aksje ble lagt inn søndag kveld. Nå har jeg bare vært helt forsiktig med alt av alkohol og sånt, men når er første gang dere ville tatt et graviditetstest for å sjekke? Har en pakke med mange liggende, så trenger ikke spare på de.
OG, er det noen som har en link eller kort forklaring av forkortelsene? skjønner ikm, dpo, sa, men ellers er jeg grønn.
Min IKM er 8.februar, og det er selvfølgelig veldig koselig hvis den ikke kommer :-*
PS: Synes det er så utrolig koselig å følge med på forumet, har kommet inn på det så mange ganger, fordi jeg har googlet ting, og blir like glad hver gang jeg ser noen som får drømmen oppfylt. Lykke til alle sammen <3
Hei på deg [emoji3]
Det mest ideelle er vel å vente til ikm, men det sies at noen får positive tester allerede 10-12 dpo [emoji4]
Jeg er usikker på om det ligger noen ordliste på dette noe sted.. Kan legge inn et par betegnelser jeg kommer på i farta:
Pp-prøveperiode
B1- Barn nr 1
MA- missed abortion
Spennende tider [emoji3] Har dere barn fra før?
Kanskje det har sprukket et blodkar under akten? Har opplevd det samme selv, og da så det voldsomt ut, men ga seg med det [emoji28]
Uff, da ble jeg medlem i gruppa «mann drar bort på guttetur» [emoji30] fikk lagt inn aksjer på fredagskveld, men ikke i går pga mann sovnet før hodet traff puta omtrent. Så planen var å forføre i dag. Men pga flott vær stakk han og kompisene hans til skogs, og de ble så inspirert til å overnatte. Så han ramlet innom her for litt siden, hentet sovepose og telt og stakk igjen... Håpet mitt er da at fredagsaksjene holder, eller at EL ikke er før mandag/tirsdag og det da vil holde med aksjer mandags ettermiddag. Men håper mest at det blir for kaldt så han kommer tuslende hjem i kveld før det blir alt for sent [emoji120] unner han guttetur, og elsker å ha huset for meg selv. Men maks dårlig timing i dag da! [emoji30][emoji30] jaja, tempen de neste dagene vil vel vise om det er sjangs...
Det kan væreHar aldri skjedd meg før. Fikk positiv test forrige måned, men kom en "mensen-aktig" blødning etter noen dager. Har ikke testet mer, men har ikke hatt følelsen av EL denne mnd og vært uutholdelig trøtt siden EL forrige mnd. Så ble litt betenkt. Men sikkert bare som du sier [emoji85]

Noen som får ømme pupper når de har el?
Jeg kjenner ikke kroppen min igjen lenger..
Forrige mnd hadde jeg sånne stikkinger/strekk i lysken og ømme pupper ca midt i syklusen. Lyskegreia varte bare et par dager, men puppene var vonde til tr kom
Aldri hatt sånn før..
I dag har jeg ikke bare ømme pupper, de er vonde!
Noen flere som har noe sånn?

Krysser fingrene for dere [emoji1374] Tror dette var den store gutteturhelga [emoji28]

Haha, ja. Hva ER det med de gutta og dårlig timing?![]()