Lalalalala. Mønster er litt kjedelig også. Men gøy å se det vokser. Sakte men sikkert da![]()
![]()
Så flott det blir [emoji7] og veeldig sjokkerende med gult! [emoji16] hahha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lalalalala. Mønster er litt kjedelig også. Men gøy å se det vokser. Sakte men sikkert da![]()
![]()
Hmm. Har litt lyst på en bærbar data eller noe, til å ha nede. Hadde vært kjekt å kunne sjekke opp noe uten å måtte gå opp, spesielt når jeg vil vise fram noe. Og så hadde det vært kjekt med et spill til lillemor. Mannen foreslo tablet. Jeg er gresk på det området.
Bestilt litt klær til niesen min i bursdagsgave
Og Svea jakke til ei annen niese til jul...
I dag skulle tannen trekkes...
5 sprøyter men nei den er så betent at det gikk ikke..
Tårene sprutet , hevelse får jeg da siden de prøvde mye og jobbet endel.
Må til spesialist å få trekt den....
Mhm. Etter å ha hatt tre unger her i hele dag er jeg iallefall utslitt. Ligger langflat på sofaen og klarer faktisk ikke komme meg opp![]()
Usikker gitt. Er vel på rekke 10 nå av noe med 40-50. Så tipper rundt 20 cmHvor mange cm mønster blir det sånn ca?
Faktisk er denne oransje [emoji23]Så flott det blir [emoji7] og veeldig sjokkerende med gult! [emoji16] hahha![]()
Uff, det hørtes hektisk ut[emoji31]
Faktisk er denne oransje [emoji23]
Ja. Ikke så lett å få frem fargen ordentlig. Men den kunne vel tatt for oransje/gul også [emoji14]Åååja. Trodde det var bare gult på et mærkt bilde. Haha [emoji85]
Oh yesÅ nei så kjipt[emoji20]
God kveldGod kveld
Handla mat ?På vei hjem fra sverige