Skravletråd Januar

Lalalalala. Mønster er litt kjedelig også. Men gøy å se det vokser. Sakte men sikkert da :)
1995d6c0a82b2b488f680b1bb5855db7.jpg

Så flott det blir [emoji7] og veeldig sjokkerende med gult! [emoji16] hahha :p

Hmm. Har litt lyst på en bærbar data eller noe, til å ha nede. Hadde vært kjekt å kunne sjekke opp noe uten å måtte gå opp, spesielt når jeg vil vise fram noe. Og så hadde det vært kjekt med et spill til lillemor. Mannen foreslo tablet. Jeg er gresk på det området.

Vi kjøpte huawei t3 10 tommer tablet til vår o julegave. Kan brukes til alt, og ikke svindyr. Vår kosta 1200 kroner :)

Ut å handle det nødvendige for helga. Utslitt etter gårsdagen og må nok bare sove noen timer senere for å prøøve å hente meg inn :(

Plan for dagen

Frokost spist og både mor og far har dusjet.
Mannen lufter hunden

Deretter kontakter han hun som kjørte på ham i går for å få på plass papirarbeidet skikkelig (fant ikke skademeldingsskjema i farta så han brukte bare en notatblokk. Men fylle ut skjema så det kan sendes inn til forsikringsselskapet)
Ikke stor skade men en del mer lakkskade enn det allerde var. (det var den bilen mellomste "vasket" med en stein rundt nesten hele for en del år siden...)

Så må vi handle til helga. Og bleier til bhg.

Så skal mellomste i bursdag klokken 15, eldste på svømming 1615, mellomste på svømming 17, dvs når selskapet slutter så hun blir hentet litt tidlig. Mannen følger eldste på svømming og jeg leverer yngste hos mamma så henter jeg i bursdag på lekeland og tar henne med på svømming. Mannen og eldste går altså i dusjen når vi kommer og de henter da yngste hos mamma og drar hjem og ordener middag til vi kommer. Eller. De kommer sikkert ikke hjem så mye før oss da egentlig... Det er jo bare 40 min svømming og eldste skal dusje før de skal hente lillemor.

Jaja. En sånn dag man er glad vi har to biler og at den som kræsja i går bare fikk lakkskade og kan kjøres.

Typisk nok hadde vi jo litt stramt skjema i går også så da han 15 min etter avtalt ikke var kommet hjem (og han tar båt så normalt er han ganske presis om han ikke har varslet at han ikke rakk båten) sendte jeg melding. Spiller litt på at jeg alltid er redd noe har skjedd. "ingen trafikkulykke håper jeg"

"bare litt. Hjemme om ti minutter" svarte han....

I dag skulle tannen trekkes...
5 sprøyter men nei den er så betent at det gikk ikke..
Tårene sprutet , hevelse får jeg da siden de prøvde mye og jobbet endel.
Må til spesialist å få trekt den....

Å nei så kjipt[emoji20]

Hmm, skulle han bli så lenge der borte da? de skulle da bre fylle ut en skademelding!

Bare er kurs jeg skal sitte her i svømmehallen i dag. Mannen var her med guttungen pga logistikken med at mellomste var i bursdag.

Men her er varmt i dag synes jeg. Det er jo alltid det da. Men veldig nå synes jeg.
Jaja. Halvtime igjen. Og jeg har meldt meg på wloh så jeg har maser wordfeud-spill pågang :-)

Back
Topp