Skravletråd Januar

I dag skulle tannen trekkes...
5 sprøyter men nei den er så betent at det gikk ikke..
Tårene sprutet , hevelse får jeg da siden de prøvde mye og jobbet endel.
Må til spesialist å få trekt den....

Du kan være stolt av deg selv som prøvde [emoji173]️
Har alvorlig tannlegeskrekk selv.. håper det går hos spesialisten [emoji5] når ting er så bent så er det vanskelig å bedøve ordentlig

God helg [emoji2]
N var i bhg igjen [emoji5] men skulle ønske formen min ble bedre og ikke verre [emoji53] er så mye som skjer forhold til utredning på sykehuset fremover og. Nevrologen neste måned og nevropsykolog i mars, men det er jo verdt det tilslutt [emoji5]

To unger son skifter på å løpe opp og ned trappen og fylle sengen med leker.
Og en som forhåpentligvis dersom gudene er med oss (og så videre...) ligger og sover

Hjemme fra bursdag.

Jeg legger lillemor, mannen forsøker å få i de eldste litt mat og i seng.

Deretter vil jeg ha kveldsmat. Litt kjapp middag ble en fiskekake i brød. En er litt lite. Det endte av kaken min spiste lillemor. Jeg er sulten

Usjameg! Har spist noe magen ikke likte, og nå har jeg ubehag. Håper det ikke utvikler seg til mer.

Usjameg! Har spist noe magen ikke likte, og nå har jeg ubehag. Håper det ikke utvikler seg til mer.
Usj da, hørtes ikke bra ut.

Jeg spiste to eller tre knekkebrød, og et faktisk egentlig fortsatt sulten.... Men nå har jeg lagt meg. God frokost i morgen?

Usj da, hørtes ikke bra ut.

Jeg spiste to eller tre knekkebrød, og et faktisk egentlig fortsatt sulten.... Men nå har jeg lagt meg. God frokost i morgen?

Blir ikke mett av knekkebrød jeg. Det er vel for lett å spise.
Har du noen planer for frokost?

Blir ikke mett av knekkebrød jeg. Det er vel for lett å spise.
Har du noen planer for frokost?
Nei. Veldig mett blir jeg vel ikke. Men det pleier hjelpe.

Ingen planer for frokost
Vi har et brød som virket tørt fra det var helt nytt og det kom ut at fryseren for et par dager siden så jeg vurdert om vi må ha frem brødrister...

Egentlig er planen min å få sove en del etter den natten med lite søvn som var. Og helst ligge litt lenge i morgen, la ungene passe hverandre, men det spørs...

Nei. Veldig mett blir jeg vel ikke. Men det pleier hjelpe.

Ingen planer for frokost
Vi har et brød som virket tørt fra det var helt nytt og det kom ut at fryseren for et par dager siden så jeg vurdert om vi må ha frem brødrister...

Egentlig er planen min å få sove en del etter den natten med lite søvn som var. Og helst ligge litt lenge i morgen, la ungene passe hverandre, men det spørs...

Når du sier tørt brød er min første tanke Arme riddere.
Håper du får sove så lenge som mulig i morgen :)

Hmm. Har litt lyst på en bærbar data eller noe, til å ha nede. Hadde vært kjekt å kunne sjekke opp noe uten å måtte gå opp, spesielt når jeg vil vise fram noe. Og så hadde det vært kjekt med et spill til lillemor. Mannen foreslo tablet. Jeg er gresk på det området.

Back
Topp