Hvor mange skritt har du gått i dag?

5552
 
10288 - og må fremdeles gå hjem fr togstasjonen ^^
 
så langt har jeg kun gått 6103, men klokka er bare 10:47.
 
2807 så langt
 
696 - på tide å starte dagen [emoji14]
 
Har måttet begynne å gå uten klokka da jeg bare presset meg for mye og det er ikke så lurt med bekkenproblemer...
 
3214
 
1469 så langt.... Tviler på det blir så veldig mye. Jeg skal jobbe til sånn 20-2030 eller noe sånn og deretter hjem og da blir det ikke å gå tur eller noe sånn, så bare det jeg går innomhus og til og fra bilen i dag gitt. Og i morgen.
 
10 085. Er vel noen få skritt til før jeg legger meg i senga, men ikke så mange
 
Har måttet begynne å gå uten klokka da jeg bare presset meg for mye og det er ikke så lurt med bekkenproblemer...

Jeg brukte den «motsatt» da jeg slet med bekkenet.

Jeg visste sånn ca hvor smertegrensen lå på (7-8000 skritt daglig), så prøvde å roe ned så det ikke oversteg mer enn det. Rett og slett holde belastningen på bekkenet under grensen av hva det tålte daglig.
Og så var det ikke bare summen ila en dag, men hvor mange skritt det ble «om gangen», feks når jeg gikk en tur. Å gå en halv km x 2 var mye bedre enn 1 km i ett. Så prøvde å fordele de antall skrittene utover dagen.
 
2369
 
Jeg brukte den «motsatt» da jeg slet med bekkenet.

Jeg visste sånn ca hvor smertegrensen lå på (7-8000 skritt daglig), så prøvde å roe ned så det ikke oversteg mer enn det. Rett og slett holde belastningen på bekkenet under grensen av hva det tålte daglig.
Og så var det ikke bare summen ila en dag, men hvor mange skritt det ble «om gangen», feks når jeg gikk en tur. Å gå en halv km x 2 var mye bedre enn 1 km i ett. Så prøvde å fordele de antall skrittene utover dagen.

Du har et poeng ☺
 
3467 så langt
 
Back
Topp