Skravletråd Januar

God morgen [emoji4] lillegutt er enda febersyk [emoji170] men vi må dessverre ut da ingen apotek i nærheten hadde det vi var på jakt etter. Filter til øretermometer. Men kjenner han koker inntil meg. Må få snuppa avgårde i bhg og [emoji4]

Håper han snart er i form igjen[emoji4]

Det var faktisk hennes forslag at han kunne velge

Muligens siden han nektet å ta testen på forrige nivå nest siste dag sist, for han trodde han måtte bytte nivå på siste dagen da.

Hun tilbød ham i alle fall testen, inkl valg om å vente ei uke.
Godt fornøyd gutt som da forhåpentligvis går frivillig.

Men vi burde aller helst vært en tur og prøvd det kalde bassenget...

Hvor kaldt er det kalde bassenget??[emoji4] høres grøssent ut[emoji13]

Er så sur... Alltid bestilt bøker gjennom ark.no. Fikk mld forrige uke den lå i postkassa fra postnord. Vel. Den lå der ikke og det ee 7 dager siden nå :( Jeg er sur og lei nå. De svarer ikke på verken mail eller facebook siden.
Ringte kundeservice som skulle ringe opp igjen om man la igjen tlfnr... Ett ring ringte de og før mann fikk sjansen til å reagere, la de på....

Og nå er kundeservice stengt gitt...
Neste tiltak får vel være å reise til byen og faktisk ta å gå fysisk innom butikken deres for å be dem ordne opp. For for øyeblikket er jeg i manko av penger og ei bok pga de.

Postnord kan ikke skylde på dårlig postkasse heller gitt. Den er godt navna og adressert så.

Sur jeg.
Mye mulig posynord sin skyld

Norsk vintervær kan gå og ta seg en bolle [emoji13]

Er så sur... Alltid bestilt bøker gjennom ark.no. Fikk mld forrige uke den lå i postkassa fra postnord. Vel. Den lå der ikke og det ee 7 dager siden nå :( Jeg er sur og lei nå. De svarer ikke på verken mail eller facebook siden.
Ringte kundeservice som skulle ringe opp igjen om man la igjen tlfnr... Ett ring ringte de og før mann fikk sjansen til å reagere, la de på....

Og nå er kundeservice stengt gitt...
Neste tiltak får vel være å reise til byen og faktisk ta å gå fysisk innom butikken deres for å be dem ordne opp. For for øyeblikket er jeg i manko av penger og ei bok pga de.

Postnord kan ikke skylde på dårlig postkasse heller gitt. Den er godt navna og adressert så.

Sur jeg.

Æsj så irriterende[emoji13] håper de ordner opp!

Hvor kaldt er det kalde bassenget??[emoji4] høres grøssent ut[emoji13]

Det er helt vanlig sånn "voksenbasseng", for konkurransesvømming og stup og trening og helt sånn vanlig. Men det varme er terapibasseng og barnebasseng som holder 33 grader.

Det vanlige føles kaldt om man har vært i det varme. Kjølig om man kommer fra dusjen (til gjengjeld kjennes dusjen god når man kommer derfra den kjennes kald når man kommer fra det varme for der er ikke mulig å stille på temperaturen i dusjen) og det kjennes godt til å svømme i når man svømmer.

Back
Topp