Skravletråd Januar

Ble oppringt fra læreren til minste. Kvalm og dårlig.

Hu er nå hjemme da. Men hele gåturen hjem så hu nå ærlig talt ikke særlig syk ut da [emoji14] Menmen.

Hvordan er det mulig?
Smør med dato 2016, bismak, for kort tid til å stå å bli tykk medførte tynn røre som gjorde at de delte seg, ble løst ved å pøse på ekstreme menger smør (eller altså flytende melage) som gjorde dem sprø. Men ikke gode.

Vi har hatt gode slike før.

Smør med dato 2016, bismak, for kort tid til å stå å bli tykk medførte tynn røre som gjorde at de delte seg, ble løst ved å pøse på ekstreme menger smør (eller altså flytende melage) som gjorde dem sprø. Men ikke gode.

Vi har hatt gode slike før.

Fysj! Slike poser er vanligvis gode ja.

Fysj! Slike poser er vanligvis gode ja.
Vi får prøve igjen en annen gang.

Men helst en fredag synes jeg.

For nå mistet jeg jo motivasjonen til å unngå snop i kveld siden jeg smakte på den der... Jeg som ikke har drukket kakao idag engang!

Men seriøst. Kutter jeg kakao så er det egentlig nok...

Vi får prøve igjen en annen gang.

Men helst en fredag synes jeg.

For nå mistet jeg jo motivasjonen til å unngå snop i kveld siden jeg smakte på den der... Jeg som ikke har drukket kakao idag engang!

Men seriøst. Kutter jeg kakao så er det egentlig nok...

Den er lei. Skjer meg og. Like greit å gi opp den dagen som godisfri liksom.

Klarte å glemme veska mi ute i akebakken igår :/ veiekortene til barna var opp i der [emoji24] og mannen ble jo så sur på meg og [emoji17] går bedre nå, men dagen er sår fra før da det er 5 år siden vi mistet jenta våres i svangerskapet [emoji178]

Klem til deg[emoji173]️

God morgen ja. Frisk gutt i går ,men hosten kom igjen og da blir det fort feber med han og det ble det gitt . Så hatt feber gjennom hele natten. Sover nå og håper han får sovet lenge

God bedring til tassen din[emoji173]️

Mannen hjemme [emoji3] da kan jeg sove litt med lillegutt. Helsestasjon har ordnet nye veiekort [emoji7] og jeg får være i aktivitet 2 timer i uka via nav ^^ bestilte meg almanakk i stad [emoji4]
2ee69dae05a7b40777b3a1a49610d15a.jpg

Er så sur... Alltid bestilt bøker gjennom ark.no. Fikk mld forrige uke den lå i postkassa fra postnord. Vel. Den lå der ikke og det ee 7 dager siden nå :( Jeg er sur og lei nå. De svarer ikke på verken mail eller facebook siden.
Ringte kundeservice som skulle ringe opp igjen om man la igjen tlfnr... Ett ring ringte de og før mann fikk sjansen til å reagere, la de på....

Og nå er kundeservice stengt gitt...
Neste tiltak får vel være å reise til byen og faktisk ta å gå fysisk innom butikken deres for å be dem ordne opp. For for øyeblikket er jeg i manko av penger og ei bok pga de.

Postnord kan ikke skylde på dårlig postkasse heller gitt. Den er godt navna og adressert så.

Sur jeg.

Back
Topp