Jeg så tilfeldigvis en sånn pose fra toro med vafler (Vel. Tilsett vann og stek dem) på benken på jobb nå nettopp....
Nam! Det får vente til fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så tilfeldigvis en sånn pose fra toro med vafler (Vel. Tilsett vann og stek dem) på benken på jobb nå nettopp....
De var ikke gode, noe rart skjedde med steking, så det ble med en liten smakNam! Det får vente til fredag![]()
De var ikke gode, noe rart skjedde med steking, så det ble med en liten smak
Smør med dato 2016, bismak, for kort tid til å stå å bli tykk medførte tynn røre som gjorde at de delte seg, ble løst ved å pøse på ekstreme menger smør (eller altså flytende melage) som gjorde dem sprø. Men ikke gode.Hvordan er det mulig?
Smør med dato 2016, bismak, for kort tid til å stå å bli tykk medførte tynn røre som gjorde at de delte seg, ble løst ved å pøse på ekstreme menger smør (eller altså flytende melage) som gjorde dem sprø. Men ikke gode.
Vi har hatt gode slike før.
I knowHelt fantastisk[emoji1]
Vi får prøve igjen en annen gang.Fysj! Slike poser er vanligvis gode ja.
Vi får prøve igjen en annen gang.
Men helst en fredag synes jeg.
For nå mistet jeg jo motivasjonen til å unngå snop i kveld siden jeg smakte på den der... Jeg som ikke har drukket kakao idag engang!
Men seriøst. Kutter jeg kakao så er det egentlig nok...
Jada nå er han tilbake i trassalderenså nå begynner vi å komme o form
men da blir han minste syk *blææ* hehe[emoji23][emoji23]
Klarte å glemme veska mi ute i akebakken igår :/ veiekortene til barna var opp i der [emoji24] og mannen ble jo så sur på meg og [emoji17] går bedre nå, men dagen er sår fra før da det er 5 år siden vi mistet jenta våres i svangerskapet [emoji178]
Vært hos barnelege med Ibo idag! Ble tatt masse prøver, håper de finner ut av hvorfor hun sliter sånn med treg mage!
God morgen
God morgen ja. Frisk gutt i går ,men hosten kom igjen og da blir det fort feber med han og det ble det gitt . Så hatt feber gjennom hele natten. Sover nå og håper han får sovet lenge
Tusen takk [emoji173]Klem til deg[emoji173]️
I dag var lillemann tilbake og på rett tid med aktivitetsdagenÆsj, så typisk![emoji13]
Masse god bedring til minstemann!