Oi da er du god!Her røk det ila den første uken i januar og da fikk jeg høre at jeg var treig
![]()
Det ble liksom .. gått i glemmeboka. Det står i et mørkt hjørne. Og når ting står lenge nok glemmer man det er der [emoji23] men det må definitivt ned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi da er du god!Her røk det ila den første uken i januar og da fikk jeg høre at jeg var treig
![]()
Siden den andre kontoen min har utviste problemer, så blir denne min permanete [emoji4] det er meg som har Natalia og Theo forresten ^^ så vet dere det
Det ble liksom .. gått i glemmeboka. Det står i et mørkt hjørne. Og når ting står lenge nok glemmer man det er der [emoji23] men det må definitivt ned
Jaaa de er detDe var stilige
ja, denne og en annen e-post fungerte ikke før, men det fungerer nåGodt du har en som funker da![]()
håper eldste sovner snart og daEldste sover.. tror jeg. Utslått etter badeland tidligere så hun sovna litt som forventa i bilen.
Yngste er ikke klar for legging. Noe sutrete, så tror hun er innerst inne trøtt. Men sove...det er hun ikke interessert i [emoji848] Jeg skal lage meg en kopp te og se på greys anstomy så snart begge ungene sover![]()
Litt mindre enn her da med andre ord[emoji6] synes vi har fått nok nå, men veldig kjekt med mye snø da.ja, det er jo detmen synes det er litt for mye akkurat nå [emoji14] snøen rekker meg nesten opp til knærne der det ikke er måkt og jeg er 169 høy xD
Blir tungt å trille barnevogn i når de er så flinke å måke [emoji13] ellers er det koselig [emoji3]Litt mindre enn her da med andre ord[emoji6] synes vi har fått nok nå, men veldig kjekt med mye snø da.
Her henger også gardinene[emoji85] må bare kjøpe nye først[emoji28]Treet har vi fått bot for et par uker siden.
Men gardinene henger faktisk enda. Det har vel skjedd før at vi har hatt det som et uttalt "de må ned før bursdagen". Altså om en måned... gardnene henger nå liksom bare der.
Fikk tatt to maskinerBare hyggelig
4 herFikk tatt to maskiner![]()
Har ikke tørkeplass til det4 her
Ikke vi helle4 ;(Har ikke tørkeplass til det![]()
God kveld duGod kveld alle sammen![]()
Hatt en fin dag?God kveld du![]()
Jada nå er han tilbake i trassalderenHehe, da går det rette veien[emoji28]