Skravletråd Januar

Oi da er du god! :p Her røk det ila den første uken i januar og da fikk jeg høre at jeg var treig :laughing002

Det ble liksom .. gått i glemmeboka. Det står i et mørkt hjørne. Og når ting står lenge nok glemmer man det er der [emoji23] men det må definitivt ned

Eldste sover.. tror jeg. Utslått etter badeland tidligere så hun sovna litt som forventa i bilen.

Yngste er ikke klar for legging. Noe sutrete, så tror hun er innerst inne trøtt. Men sove...det er hun ikke interessert i [emoji848] Jeg skal lage meg en kopp te og se på greys anstomy så snart begge ungene sover :)

Det ble liksom .. gått i glemmeboka. Det står i et mørkt hjørne. Og når ting står lenge nok glemmer man det er der [emoji23] men det må definitivt ned

Treet har vi fått bot for et par uker siden.

Men gardinene henger faktisk enda. Det har vel skjedd før at vi har hatt det som et uttalt "de må ned før bursdagen". Altså om en måned... gardnene henger nå liksom bare der.

Eldste sover.. tror jeg. Utslått etter badeland tidligere så hun sovna litt som forventa i bilen.

Yngste er ikke klar for legging. Noe sutrete, så tror hun er innerst inne trøtt. Men sove...det er hun ikke interessert i [emoji848] Jeg skal lage meg en kopp te og se på greys anstomy så snart begge ungene sover :)
håper eldste sovner snart og da :) kopp te og greyes hørtes ikke feil ut :D

ja, det er jo det :) men synes det er litt for mye akkurat nå [emoji14] snøen rekker meg nesten opp til knærne der det ikke er måkt og jeg er 169 høy xD
Litt mindre enn her da med andre ord[emoji6] synes vi har fått nok nå, men veldig kjekt med mye snø da.

Treet har vi fått bot for et par uker siden.

Men gardinene henger faktisk enda. Det har vel skjedd før at vi har hatt det som et uttalt "de må ned før bursdagen". Altså om en måned... gardnene henger nå liksom bare der.
Her henger også gardinene[emoji85] må bare kjøpe nye først[emoji28]

God kveld alle sammen :)

Back
Topp