40 % nå så koster 600 kr men tror det finnes en min modell i små str som er billigere.Ok pris?
Babyshop har mye finr rimelige hummel sko n
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
40 % nå så koster 600 kr men tror det finnes en min modell i små str som er billigere.Ok pris?
Sjekket . Desverre ikke i str40 % nå så koster 600 kr men tror det finnes en min modell i små str som er billigere.
Babyshop har mye finr rimelige hummel sko n
Ingen eller på de jeg viste?Sjekket . Desverre ikke i str
Ingen av de jeg likteIngen eller på de jeg viste?
Åh skjønnerIngen av de jeg likte
Viktig å kunne svømme, men ved fem års alder er det ikke vanlig her. Men yngstemor skal begynne på kurs tidligere, de kan begynne fra fire år.Det er veldig fokus på å kunne svømme ved 5 års alderen her etter druknings ulykker som har skjedd i denne bydelen
Når jeg var liten var det mellom 6 og 7 år husker jeg, men langt fra mange som kunne da. Svømmekurs er jo gøy og [emoji4]Viktig å kunne svømme, men ved fem års alder er det ikke vanlig her. Men yngstemor skal begynne på kurs tidligere, de kan begynne fra fire år.
Så herlig[emoji1]Vi koset oss masse [emoji3] masse snø [emoji28][emoji7]![]()
![]()
Her kunne de aller fleste i klassen til kb svømme da de startet på skolenViktig å kunne svømme, men ved fem års alder er det ikke vanlig her. Men yngstemor skal begynne på kurs tidligere, de kan begynne fra fire år.
Fantastisk[emoji7]
Her var min ikke den eneste som ikke kunne i tredje.Her kunne de aller fleste i klassen til kb svømme da de startet på skolen
Kommer nok av på hvor man bor ogsåHer var min ikke den eneste som ikke kunne i tredje.
Men noen kan allerede når de begynner på skole. Det er bare ikke flertallet.
Mhm helt klartFantastisk[emoji7]
Vi bor også nært vann, men han har hatt direkte vannskrekk fra han var liten så det har tatt lang tid før han var klar rett og slett. Men nå er han trygg. HeldigvisKommer nok av på hvor man bor også
Vi bor jo nære vannet så det har vært viktig for oss at han kan svømme tidlig
det er så utrolig koselig å se hvor mye barna koser segSå herlig[emoji1]
Kanskje jeg får tatt en skitur i påsken[emoji1] helt sjuk på å få gått på tur[emoji28]Mhm helt klart
Så absolutt[emoji16] og så herlig med masse snø[emoji4]det er så utrolig koselig å se hvor mye barna koser seg![]()
ja, det er jo detSå absolutt[emoji16] og så herlig med masse snø[emoji4]