Tusen takkGod bedring i hus. Håper søvnen hjelper godt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod bedring i hus. Håper søvnen hjelper godt !
God bedringGod morgen ja. Frisk gutt i går ,men hosten kom igjen og da blir det fort feber med han og det ble det gitt . Så hatt feber gjennom hele natten. Sover nå og håper han får sovet lenge
Takk takkGod bedring
God morgenGod morgen
Masse god bedring [emoji4]God morgen ja. Frisk gutt i går ,men hosten kom igjen og da blir det fort feber med han og det ble det gitt . Så hatt feber gjennom hele natten. Sover nå og håper han får sovet lenge
Tusen takkMasse god bedring [emoji4]
god bedring der ogsåGod morgen [emoji4] lillegutt er enda febersyk [emoji170] men vi må dessverre ut da ingen apotek i nærheten hadde det vi var på jakt etter. Filter til øretermometer. Men kjenner han koker inntil meg. Må få snuppa avgårde i bhg og [emoji4]
Tusen takk [emoji4]Tusen takk
god bedring der også
Tusen takk [emoji4]Tusen takk
god bedring der også
Og derved var jeg på plass i svømmehallen.
Mellom is og basseng har vi i dag spist middag. Og jeg har vært inne med lillemor som ble trøtt og sliten før de store sa seg ferdig på isen
Gøy å se at de blir flinkere på isen.
Og gøy å se fremgangen i bassenget.
Siden den andre kontoen min har utviste problemer, så blir denne min permanete [emoji4] det er meg som har Natalia og Theo forresten ^^ så vet dere det
Min sønn altså. Nytt er skummelt. Kaldt vann er skummelt. Og der er dypt.
Han besto testen for selunge.
Men ble enig med instruktøren om at han får bli en helg til på selunge før han skal opp på sel.
Ja, en blir litt stolt da som morSå moro for barna[emoji1]
Alltid artig å se fremgang!
Det var faktisk hennes forslag at han kunne velgeSkjønner at nytt er skummelt[emoji6]
Han har jo kommet langt allerede, godt han får litt ekstra tid[emoji4]
Jeg så tilfeldigvis en sånn pose fra toro med vafler (Vel. Tilsett vann og stek dem) på benken på jobb nå nettopp....Jeg har skikkelig lyst på vafler i dag![]()