Dette er oss

Hva skal man skrive her da?
ASL liksom?

Jeg er mammaen til Lille hjerte.
Jeg er 30 år, Lille hjerte er snart 14 mndr å vi bor i Trondheim :)

Noen uker etter at pappaen til Lille hjerte ble sendt ut av Norge så fant jeg ut at jeg var gravid.
Så det ble en litt tøff start, men nå har jeg å Lille hjerte det helt supert :)
 
Hei[emoji172]

Jeg er 32 år, gravid med første barn. Termin i mai 2018.

Bor i Bærum. (Flyttet hit nylig for å få større sted, plass til besøk og at barnet skal få eget rom)

Ikke sammen med bf, ikke bor med bf, men har kontakt.
 
Hei [emoji4] jeg er 30 år, bor i Bergen. Har nylig fått en nydelig sønn som jeg er aleine med :) for tida har vi dessverre ikke kontakt med barnefaren.
 
Hei! Jeg er alene med min datter på snart 2 år. Bor i Oslo. Det er ingen barnefar, så bare oss to. Tilværelsen som alenemor er nok mer hektisk enn hos familer med to voksne, så kjekt med et forum hvor man kan dele erfaringer og plukke opp gode tips :)
 
Hei hei

Alenemor i midten av 30 årene til en liten gutt på 1 år. Ingen kontakt med barnefaren dessverre. Ønsker ikke dele så mye detaljer rundt dette før vi får et lukket forum ;)

Hektisk hverdag, men veldig spennende, og både mini og meg har det veldig bra <3
 
Eg er 38 år å har 3 barn. En på snart 9. Ei på 6 å ei snart 5o_O venter baby om kun få uker. Vi stortrivst slik akkuratt nå,men håper eg finner kjerligheten me tiden. Ønsker å ha tid me barna en periode før den tid. Ikke heilt klar for ny type ennå.
 
Hei.

Har ei datter på 8 år, og vi har vært alene fra start. Hun er 3-4 ganger i året hos barnefar og det funker fint. De siste årene har jeg hatt avlastning gjennom barnevernet (4 døgn i måneden), både for hennes og min del. Vi blir litt for tett av å bare være oss hele tiden. Men nå kommer det snart en liten baby og det gleder jeg meg veldig til. Blir fortsatt alene og det skal gå helt fint. :thumleft
 
Hei hei. Jeg er mamma til ei lita jente på snart 2,5 år. Jeg ble alene med mini for litt over 1,5 år siden og nå er det bare oss to, men det går veldig fint
Vi bor i stavanger, og lurer på om det er andre alenemødre i nærheten? Hadde vært kjekt å blitt kjent med andre i samme situasjon
 
Hei. Er 39 og alene med sønnen min S på 5 mnd. Var gift, er nå separert. Bf ser S litt innimellom. Bor i Bærum, hos foreldrene mine akkurat nå.
 
Så artig med forum for aleinemødre då! Det har eg savna på bv [emoji4]

Eg er 24 år med ein gut på snart 2 år. Har vert aleine gjennom heile svangerskapet og etter fødselen. Har vert så heldig å treffe ein fantastisk mann for snart eit år sidan, som behandla og elska guten min som sin egen [emoji4] vi bur på Vestlandet som ein kanskje «høyrer» på dialekta [emoji87]
 
Hei, eg er 39 år og er alenemor med 3 små :Heartred Pappaen til barna og eg gikk fra hverandre høsten 2016. Barna er 7 år, 5 år og 2 år. Er stort sett alene med barna da pappaen ikke ønsker/har tid til å ha dei så mye. Men håper han blir mer deltakende i livene deres etterhvert og begynner og ha dei slik som han skal :)
 
39 år, tre barn, 16, 13 og 1 år. Bor i Bergen.

Pappaen gikk fra oss først gang i starten av svangerskapet , flyttet inn igjen fysisk rundt fødsel og ut for godt rundt 1 års dagen til mini.

Han har de store annenhver helg(om de vil) og mini litt mindre.
 
26 år gammel jente bosatt for øyeblikket i Tønsberg. Studerer fulltid barnehagelærer på høyskolen men er for øyeblikket i permisjon grunnet hyperemesis gravidarum gjennom hele svangerskapet. Jeg har en stor lidenskap for fotografering og bruker mye tid med oppdrag under fotonavnet mitt «vestfoto». Ellers har jeg en stor lidenskap for trening.

Jeg og barnefar er ikke sammen men vi er såpass gode venner at han vil være en stor del av livet til sønnen våre.

Jeg har termin 24 mai og venter en liten gutt. Vi flytter til skien i slutten av mars og skal også føde der.

Noen fler fra Skien/Porsgrunn? [emoji16][emoji1405]
 
Last edited:
Back
Topp