Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vårt barn (som har atopisk eksem) reagerte aldri dårlig på Pampersbleier. Aldri rød/sårså vi var kjempefornøyd.
De koster 16 kr for en pakke med 23 nyfødtbleier, mot over 50 kr for libero touch.
Rema sine egne bleier er også veldig gode.
Libero fikk vi bare lekkasjer med, hver gang vi prøvde (prøvde vanlig libero flere ganger og touch en gang)
Libero touch er i allefall VELDIG overprisede.
Vi brukte bare Pampers helt til vi oppdaget Rema-bleiene (er det Lev Vel de heter?). Etter det brukte vi bare dembuksebleier hjemme og «vanlige» i barnehagen. Kjempefornøyd.
Kommer nok til å bruke rema-bleier fra starten med neste
Ja. Poenget mitt var vel egentlig at billige bleier kan være veldig bra for nyfødte, og der er prisforskjellen også størst.Mens vårt barn altså fikk utslett av pampers, i tillegg til at passformen var helt ubrukelg på henne. Og de stinket. (men jeg var vant til tøy, og da lukter papir. Men pampers lukter ti ganger mer, her i huset i alle fall)
Så, derfor, det er ikke en fasit på hva som er best. Lev vel prøvde jeg en pakke av, men kke handler jeg på rema og slett ikke likte jeg bleiene. Vi har brukt en de av kiwi sine, lillego. Tl jeg kjøpte en sånn stor boks med 100 libero på tilbud, og liker de bedre igjen.
Vi brukte touch da vi først begynte med papir fordi det var det mykeste og papir generelt er så mye hardere og eklere. Vi brukte nemlig egentlig tøy, desverre reagerte hun på det også (de to andre sartingene mine har dermot tålt tøy så de har ikke brukt papir) men gikk etterhvet over på vanlig libero pga pris og videre på lillego som jeg synts var kurante men nå synes særlig trusebleiene er vesentig mye mindre myk og behangelig enn libero da.
Og stadig savner jeg tøy altså, noe så mykt og deilig og uten alle de rare greiene med papir. Menmen.
Men altså, det er ikke en fasit på hvilke bleier som passer alle unger, så en må bare prøve seg frem.
Jeg tenker jeg skal kjøpe en pakke av hver [emoji13] så får jeg se hvordan de fungerer på han [emoji4]
God plan.
Men du, hent ut alle disse babypakkene, så FÅR du prøver på flere av merkene, så får du prøvd litt![]()
Her må du bare teste, mine unger har alle tålt og passet forskjellige bleier[emoji23]
Det er et godt tilbudPå meny får betaler du 79kr for to liberotouch pakker - ergo 39,50kr per pakke [emoji1417]
vet du om det er fast pris ?