Nyfødt bleier

Vi har vært mest fornøyd med libero. Pampers var mye lekksje og de luktet fælt.

Med første fikk vi en pakke Libero samt en del i ulike babybokser så vi fikk testet både pampers og Libero, glad for at vi slapp å kjøpe en pakke pampers da begge mine har hvert veldig sensitive og fikk stygge sår av pampers så vi har holdt oss for det meste til Libero.

Man må bare prøve ut hva som er best for baby

Tema 1000 sine er visstnok best i test.

Vi bruker Libero. Touch på natten og vanlige på dagen. Prøvd REMA 1000 og Lillego også. Av de to var Lillego best selv om det ble mer lekkasjer med de enn det blir med Libero. Pampers har vi ikke prøvd.

Pampers stinker, grøss og gru :o har måtte bruke det et par ganger fordi det ikke har vært Libero på butikken, og det er helt jævlig.

Libero! Ingen over, ingen ved siden :Heartred

Llitt bløtere materiale i Touch virker som eneste forskjellen mellom Touch og Newborn. Vår snupp viste ingen preferanse og begge fungerte godt, så vi holdt oss til Newborn så lenge hun brukte størrelse 1 og 2.
Litt lengre fram i tid mht bleier: Libero Comfort ligner ikke på Touch, og kvalitetsspranget opp virker mye tydeligere nå. Ved 10 mnd bruker vi Touch om natta, og på dagtid en salig røre av comfort, coop (som ligner comfort), og kiwi sine (som virker noe nettere i passform).

Brukte vanlig libero til frøkna og pampers til guttungen. Må nesten prøves ut. Pampers funket ikke på eldste her, og jeg syntes de luktet forferdelig, men hadde ikke samme problemet med gutten min, og med han hadde vi lekkasjer hele tiden med libero. Touch var enda verre, da de ble brukt på sykehuset fra han var 5 uker og de måtte lete frem en str større.

Hvem er det som har Pampers i babypakken sin?
Ingen tror jeg. Apotek1 har libero touch, kiwi har sitt eget merke og det har også rema.

Back
Topp