Skravletråd Januar

Da ble det biler filmen igjen. Jenta blir ikke lei altså :p

Hun ville se den nå på morgenen. Sydde henne en biler genser igår så den ble hun i ekstase over. Hver bil hun ser i filmen studerer hun genseren sin for å se om den er på genseren og :p

90c849207f9cacd71fbec0e035c61122.jpg
Hvor langt opp i str syr Du?

Ja det er jo sant. Men åssen er trekningene? Kun de på topp som vinner eller er det noen tilfeldige trekninger og blandt delengre ned på lista?
De tre på topp vinner når alt er over. I tillegg trekkes det to vinnere hver uke, og da er hver stemme/poeng et "lodd" i trekningen

De tre på topp vinner når alt er over. I tillegg trekkes det to vinnere hver uke, og da er hver stemme/poeng et "lodd" i trekningen

Bra. Da er det håp :) varer konk lenge?

Ville bare svinge innom å ønske alle sammen en fantastisk fin dag, og riktig god helg når den tid kommer :D

Hun er i Oslo, det er 30 km herfra så ikke så lett å bare tusle ut..
Hadde dratt rett fra jobb dersom jeg skulle ha møtt henne.

Har satt de 2 yngste til kveldsmat nå og må snart begynne med maten til mannen og meg.
Har egentlig ikke lyst til å stå på kjøkkenet i kveld, men gleder meg til maten

30 km er et stykke ja[emoji13]
Hva spiste dere for noe snadder igår?

Da får du øke dose litt[emoji4]

Må nok det ja. Fikk ut litt i dag, andre dag på rad så de er fremskritt. To poser nå til over helga så ser vi om det må mer til

Bestilte visst litt på jollyroom jeg

a841968e49d49ab1fc4e6edd9ca1c33b.jpg
fått nytt mønster i posten. Så nå blir det pysjamas til yngste [emoji16][emoji16] eventuelt heldress i bomullsfleece til å ha i bilstolen på farta :)

Back
Topp