Dette ble sykt godt![]()
Det så sykt godt ut !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ble sykt godt![]()
Hotellfrokost er digg. Og jeg vurderer å betale 300 kr i egenandel og få enerom også....
Huff den søvnen :/ håpe du kommrt deg gjennom dagenJamin tidlige kveld skulle gi meg par ekstra timer på øyet. Ikke flere timer mindre enn normalt [emoji31][emoji31]
Sier det sammeGod morgenzzzz
Si nei duLa meg tidlig igår. For jeg er så sliten og utslitt av forkjølelsen som ikke gir seg.
La eldste 1945 og hun sovna 2015. Så da la jeg meg. Men så våknet yngste og det var hylskrik i flere timer [emoji53] til 23. Sovner endelig. Men 2310 våkner eldste og skal over. Og der blir jeg liggende og synge til henne for hun ligger å lager «sutrelyder» som jeg ikke helst skjønner, men det var det eneste som roa henne. Så der ble jeg liggende til 0130. Sovna. Og hun våknet igjen 0200. Og påan igjen til halv fire inatt.
Og så var det opp klokken 6. Hva i guds navn er vitsen med å legge seg tidlig for å få hvile, når ungene skal holde baluba hele natta [emoji31][emoji31] Nå er jeg enda verre i formen, men må holde ut. Alene våken med eldste og mannen vil ha meg med til svigermor idag flere timer på besøk[emoji31][emoji31][emoji31]
Blir det nokHøres gøy ut!![]()
Huff den søvnen :/ håpe du kommrt deg gjennom dagen
Si nei du
På cup
Møte mirell![]()
Hehe. Sånn kan det gjøresStemt !både igår og idag. Igår huska jeg det vare jeg så navnet ditt her inne tidlig på morgenen
![]()
Mm. Tror det jaDet hadde jeg glatt gjort. Fått en mulighet for helt stille rom med ingen å ta hensyn til [emoji16]
Hehe. Sånn kan det gjøres![]()
Det er derfor de har det... I fjor var det ikke det og det ble nok en del som stemte mange ganger da....Ser det har blitt noen stemmer siden du «fisker» pent etter de herskulle bare ønske de ikke hadde vis fb på en måte, så man kunne stemt via forskjellige enheter
![]()
Det er detÅåh så koselig å skulle møte Mirell da [emoji16]
Det er derfor de har det... I fjor var det ikke det og det ble nok en del som stemte mange ganger da....
He he herligDa ble det biler filmen igjen. Jenta blir ikke lei altså
Hun ville se den nå på morgenen. Sydde henne en biler genser igår så den ble hun i ekstase over. Hver bil hun ser i filmen studerer hun genseren sin for å se om den er på genseren og
![]()