Skravletråd Januar

Dette ble sykt godt
e5fd9481b44f9ee8524d804ed571f71b.jpg

Det så sykt godt ut !

Hotellfrokost er digg. Og jeg vurderer å betale 300 kr i egenandel og få enerom også....

Det hadde jeg glatt gjort. Fått en mulighet for helt stille rom med ingen å ta hensyn til [emoji16]

La meg tidlig igår. For jeg er så sliten og utslitt av forkjølelsen som ikke gir seg.

La eldste 1945 og hun sovna 2015. Så da la jeg meg. Men så våknet yngste og det var hylskrik i flere timer [emoji53] til 23. Sovner endelig. Men 2310 våkner eldste og skal over. Og der blir jeg liggende og synge til henne for hun ligger å lager «sutrelyder» som jeg ikke helst skjønner, men det var det eneste som roa henne. Så der ble jeg liggende til 0130. Sovna. Og hun våknet igjen 0200. Og påan igjen til halv fire inatt.

Og så var det opp klokken 6. Hva i guds navn er vitsen med å legge seg tidlig for å få hvile, når ungene skal holde baluba hele natta [emoji31][emoji31] Nå er jeg enda verre i formen, men må holde ut. Alene våken med eldste og mannen vil ha meg med til svigermor idag flere timer på besøk[emoji31][emoji31][emoji31]
Si nei du

Huff den søvnen :/ håpe du kommrt deg gjennom dagen

Ja :( og forkjølelsen er enda verre. Føler meg helt tørr innvendig på en måte. I luftveiene. Og sår. Ekkel hoste. :/ må bare komme meg gjennom helga.
Men neste uke venter ikke mye hvile heller med alle ettermiddagsplanene vi har mandag-torsdag. Og hele onsdag er allede stappfull

Vurderer sterkt. Men vet han ikke har lyst å dra dit med to unger. Kommer bare til å si «nei vel bli hjemme da...» med en halvsur mine og jeg får dårlig samvittighet [emoji849]

Hehe. Sånn kan det gjøres :-)

Ser det har blitt noen stemmer siden du «fisker» pent etter de her ;) skulle bare ønske de ikke hadde vis fb på en måte, så man kunne stemt via forskjellige enheter :p

Ser det har blitt noen stemmer siden du «fisker» pent etter de her ;) skulle bare ønske de ikke hadde vis fb på en måte, så man kunne stemt via forskjellige enheter :p
Det er derfor de har det... I fjor var det ikke det og det ble nok en del som stemte mange ganger da....

Det er derfor de har det... I fjor var det ikke det og det ble nok en del som stemte mange ganger da....

Ja det er jo sant. Men åssen er trekningene? Kun de på topp som vinner eller er det noen tilfeldige trekninger og blandt delengre ned på lista?

Da ble det biler filmen igjen. Jenta blir ikke lei altså :p

Hun ville se den nå på morgenen. Sydde henne en biler genser igår så den ble hun i ekstase over. Hver bil hun ser i filmen studerer hun genseren sin for å se om den er på genseren og :p

90c849207f9cacd71fbec0e035c61122.jpg

Da ble det biler filmen igjen. Jenta blir ikke lei altså :p

Hun ville se den nå på morgenen. Sydde henne en biler genser igår så den ble hun i ekstase over. Hver bil hun ser i filmen studerer hun genseren sin for å se om den er på genseren og :p

90c849207f9cacd71fbec0e035c61122.jpg
He he herlig

Back
Topp