Skravletråd Januar

Jada sant det. Allerede bedre , men frøkna kan fortsatt tøyse seg en del om natten gitt. Men ikke vant til mye søvn heller så går fint

Ja, en ting er tidlig morgen, men i tillegg rotenatt... det er der denne barnløse natten kommer inn i bilde.... men jeg var på tur ed jobb i oktober også jeg, og sov slett ikke godt. Desverre trøttere enn vanlig når jeg sto opp.

Men hotellfrokost, i det minste.

Ja, en ting er tidlig morgen, men i tillegg rotenatt... det er der denne barnløse natten kommer inn i bilde.... men jeg var på tur ed jobb i oktober også jeg, og sov slett ikke godt. Desverre trøttere enn vanlig når jeg sto opp.

Men hotellfrokost, i det minste.
Hotellfrokost ❤️❤️

Lykke til hos tannlege[emoji4]
Tusen takk [emoji4] ferdig med behandling endelig! Borret til sammen 4 hull og trekt 3 tenner. Ikke noe å spøke med tannlegeskrekk.
Møte ble oppløftende da de vil hjelpe meg i aktivitet 2 timer i uka når jeg orker [emoji4] og at de forstår hvor dårlig jeg er

Kurs eller noe ?

Jepp. Dvs, seminar av et slag 24 som vi skal jobbe på, da det er... vel, eieren vår/morselskapet som arrangerer for sine kunder og mulige kunder etc, også skal vi ha felles kursdag alle ansatte i vårt selskap (vi er spredd på ulike kontorer rundtom i landet, så kjekt å samles) 25.

Litt enklere fly enn da vi var i Kristiansand i det minste, men jeg mistenke at det uansett er 7 flyet vi må ta, og derved... hjemmefra rundt 5 i en taxi, før bussene har begynt å gå, om jeg ikke husker helt feil.

Dette ble sykt godt
e5fd9481b44f9ee8524d804ed571f71b.jpg

Tusen takk [emoji4] ferdig med behandling endelig! Borret til sammen 4 hull og trekt 3 tenner. Ikke noe å spøke med tannlegeskrekk.
Møte ble oppløftende da de vil hjelpe meg i aktivitet 2 timer i uka når jeg orker [emoji4] og at de forstår hvor dårlig jeg er

Så bra

Det hadde jeg gjort :)

mm, sst fikk vi enerom alle sammen, det var jo veldig greit.

Gangen før jeg var med på tur (de var på tur da jeg var perm også da) så var vi i vilnius, og da delte jeg rom med en kollega, de fleste gjorde det, da var det 1000 eller var det mer, for å få enerom, vi var der jo noen dager. Men 300 er ikke avskrekkende mye, og friheten til en lang dusj og en skypeprat hjem... det frister det altså

mm, sst fikk vi enerom alle sammen, det var jo veldig greit.

Gangen før jeg var med på tur (de var på tur da jeg var perm også da) så var vi i vilnius, og da delte jeg rom med en kollega, de fleste gjorde det, da var det 1000 eller var det mer, for å få enerom, vi var der jo noen dager. Men 300 er ikke avskrekkende mye, og friheten til en lang dusj og en skypeprat hjem... det frister det altså
Mhm til den prisen hadde jeg gjort det ja. Godt det . Men nå reiser jeg ikke i min jobb og kommer nok aldri til å reise alene :)

Mhm til den prisen hadde jeg gjort det ja. Godt det . Men nå reiser jeg ikke i min jobb og kommer nok aldri til å reise alene :)
Jeg reiser ikke mye i jobb jeg heller, stort sett en gang i året

Mhm kanskje kjekt med en forandring ? :)
Ja, den ene gangen i året er kjekt. Om det var hver mnd ville det vært et slit. Men én gang i året er gøy det.

Slitsomt å stå opp så tidlig. Men reisetid regnes som arbeidstid så der blir mye plusstid av det da

Back
Topp