Kurs eller noe ?Jeg fikk bekreftet min neste barnløse natt i dag, 24-25 april skal jeg være på gardermoen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kurs eller noe ?Jeg fikk bekreftet min neste barnløse natt i dag, 24-25 april skal jeg være på gardermoen.
Jada sant det. Allerede bedre , men frøkna kan fortsatt tøyse seg en del om natten gitt. Men ikke vant til mye søvn heller så går fint
HotellfrokostJa, en ting er tidlig morgen, men i tillegg rotenatt... det er der denne barnløse natten kommer inn i bilde.... men jeg var på tur ed jobb i oktober også jeg, og sov slett ikke godt. Desverre trøttere enn vanlig når jeg sto opp.
Men hotellfrokost, i det minste.
Tusen takk [emoji4] ferdig med behandling endelig! Borret til sammen 4 hull og trekt 3 tenner. Ikke noe å spøke med tannlegeskrekk.Lykke til hos tannlege[emoji4]
Kurs eller noe ?
Hotellfrokost![]()
Tusen takk [emoji4] ferdig med behandling endelig! Borret til sammen 4 hull og trekt 3 tenner. Ikke noe å spøke med tannlegeskrekk.
Møte ble oppløftende da de vil hjelpe meg i aktivitet 2 timer i uka når jeg orker [emoji4] og at de forstår hvor dårlig jeg er
Det hadde jeg gjortHotellfrokost er digg. Og jeg vurderer å betale 300 kr i egenandel og få enerom også....
Så digg utDette ble sykt godt![]()
Det hadde jeg gjort![]()
Ja [emoji4] burde ha bro og, men det koster sykt mye penger [emoji50]Så bra
Mhm til den prisen hadde jeg gjort det ja. Godt det . Men nå reiser jeg ikke i min jobb og kommer nok aldri til å reise alenemm, sst fikk vi enerom alle sammen, det var jo veldig greit.
Gangen før jeg var med på tur (de var på tur da jeg var perm også da) så var vi i vilnius, og da delte jeg rom med en kollega, de fleste gjorde det, da var det 1000 eller var det mer, for å få enerom, vi var der jo noen dager. Men 300 er ikke avskrekkende mye, og friheten til en lang dusj og en skypeprat hjem... det frister det altså
Jeg reiser ikke mye i jobb jeg heller, stort sett en gang i åretMhm til den prisen hadde jeg gjort det ja. Godt det . Men nå reiser jeg ikke i min jobb og kommer nok aldri til å reise alene![]()
Mhm kanskje kjekt med en forandring ?Jeg reiser ikke mye i jobb jeg heller, stort sett en gang i året
Ja, den ene gangen i året er kjekt. Om det var hver mnd ville det vært et slit. Men én gang i året er gøy det.Mhm kanskje kjekt med en forandring ?![]()
He he skjønner detJa ser frem til mer søvn![]()
Han fortjener det tøffingen ❤Så koselig![]()
Men flere store barn sover lenger enn til 6 vil jeg troBonus det. Min eldste er gjerne oppe 6 uansett, men han krever ikke voksne da.
Isbjørn er fabolusDe er så fine[emoji4] Vurderer den eller isbjörn til frøkna.