Ikke jeg heller heheJepp[emoji23] eier ikke selvkontroll når det gjelder godis[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller heheJepp[emoji23] eier ikke selvkontroll når det gjelder godis[emoji85]
Ei venninne av meg er i byen, bor i Sverige.
Siden jeg har hatt reise denne uken og reiser igjen på søndag valgte jeg å være hjemme med familien i kveld fremfor å drikke øl med henne.
Nå sitter de 2 eldste foran hver sitt nettbrett, mannen foran dataen og Lille U TV'n, og jeg som hadde lyst til å være sammen med familien kjeder meg![]()
Hun er i Oslo, det er 30 km herfra så ikke så lett å bare tusle ut..Usj da[emoji13] kan du ikke ta fra dem duppedingser og kose litt[emoji12]
Eller tusle en tur ut med venninna di?[emoji6]
Hvilken dress ser du på?[emoji4]Mhm må prøve en vinterdress på guttungen på barnas hus![]()
Vil prøve Wheat på hanHvilken dress ser du på?[emoji4]
De er så fineVil prøve Wheat på han
Ingen planer om detFlere som skal se norske talenter ?
De er så fine![]()
Syns det er litt kjekt og mannen er ute såIngen planer om det
De er finesVil prøve Wheat på han
1 eller 2 dresser du har?Mhm da blir det isbjørn og Wheat neste sesong igjen . Om jeg ikke kjøper en for nå også
Ja liker variere litt jeg . Må har han Bergans og gullkorn .De er fines
Han har Bergans og gullkorn nå1 eller 2 dresser du har?
Nei. Venter på lillesøstra mi. Skrekkfilmkveld [emoji16]Flere som skal se norske talenter ?
Åhh wæææ . Bestemt hvilken ?Nei. Venter på lillesøstra mi. Skrekkfilmkveld [emoji16]
Nei. Vi har sett så mye. Så får gå gjennom epleboksen og se hva nytt det er da [emoji14]Åhh wæææ . Bestemt hvilken ?
Bergans har jeg hørt mye bra omJa liker variere litt jeg . Må har han Bergans og gullkorn .