Skravletråd Januar

Blæ....da hadde jeg blitt matt[emoji13]
Børstet av snøen på rutene og fører døren.
Satte meg inn, startet bilen og satte på varmen på vinduene.
Børstet av resten av bilen, og når det var gjort gikk det an å fjerne isen med den litte skrapebiten jeg hadde

I går spiste jeg litt is. I dag fant jeg isboksen I hylla i gangen. Boksen var over halvfull. Smart!

Når man "bare må se episode til" blir også sammenslått med "bare må strikke en omgang til". Vanskelig gitt.

For omgangen passer ikke alltid med episodeslutt. Og episodeslutten passer da ikke med omgangen på strikketøyet.

Hva gjør en da liksom? [emoji848][emoji848][emoji851]

Fortsetter til det klaffer med begge gitt

Når man "bare må se episode til" blir også sammenslått med "bare må strikke en omgang til". Vanskelig gitt.

For omgangen passer ikke alltid med episodeslutt. Og episodeslutten passer da ikke med omgangen på strikketøyet.

Det hører ut som lite søvn....

Hva liker du/de? Skal på stoffbutikk 3 februar og har mulighet til å plukke opp noe aktuelt der og :) kamo,dyr, hvilke farger?

Liker de fleste farger bortsett fra oransje og brun[emoji12] blått er fint, grønt er fint, rødt er fint[emoji2]
Gjerne dyr, ikke kamo[emoji4]

Haha[emoji23] ble seint på deg da[emoji28]

Her dro mannen på butikken for å kjøpe melk til kakao. Og havregryn som eldste spiser til frokost. Og brød til oss andre.

Skal være rask, sa han. Og så på klokka. De åpner ikke før om 12 minutter (ca 2 min å kjøre)

Så da luftet han hunden først.

Jeg skal altså opp og lage frokost og koke kakao til uteskole, men.... Har liksom tid til en liten pause med mobilen.
Om to minutter åpner kiwi og snart er mannen tilbake

Back
Topp