Hvor gammel er større barn?syr til de fleste tror jeg
![]()
7-8 år??[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er større barn?syr til de fleste tror jeg
![]()
Digger banan og blåbær med fyldig vaniljeyoghurt[emoji1][emoji1]
7-8 år??[emoji1]
Nei, vi vet ikke helt hvor mange som trengs heller, må sjekke opp hvor mange som er vokst ut av sine og skal opp en størrelse og få inn fra de som har sluttet, og se hva som er tilgjengelig og opp mot størrelsen på de nye musikantene.Vet dere ca totaltsum på alle uniformene som trengs?
Nei, vi vet ikke helt hvor mange som trengs heller, må sjekke opp hvor mange som er vokst ut av sine og skal opp en størrelse og få inn fra de som har sluttet, og se hva som er tilgjengelig og opp mot størrelsen på de nye musikantene.
Sover hun nå?
Hvilken str blir det? Må tenke på hva hvilke str mønsteene går opp til![]()
128 er vel 7-8 årHvilken str blir det? Må tenke på hva hvilke str mønsteene går opp til![]()
JeppMen alt i alt, dyrt.
Ja [emoji3]
Hvor ble det av bilde av teppet? [emoji87]
122-128[emoji2]
Det syr jeg i! Omtrent alle mønstrene mine er iallefall i de størrelsene og![]()
![]()
Glemte det! Sorryy [emoji85][emoji85] må bruke en annen blåfarge på resten av teppet. [emoji848] andre var utgått
Må jo være detSå snill du er da[emoji1]
Strålende fornøyd.Flott liste[emoji1]
Tusen takk [emoji4]Æsj da[emoji13] god bedring!
Så fint [emoji7]![]()
![]()
Omslagsbody, bukse og siklesmekke
![]()
Og enda en omslagsbody.
Jenta vokser fort og trengte nye. Mannen liker ikke de over hodet. Ei jenta. Så da forstørra jeg et mønster på omslagsbody til 86 slik at vi fikk et par nye til henne. Synes de ble så fine [emoji7]
Weee!![emoji1] Har du noen kule stoff til gutt da?
Så fint det er [emoji7][emoji173]️