Ohh Yes. Det er vel antydet 25k eller deromkring for den.Med en gang en egen rull må trykkes opp så begynner prisen å bli høy ja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh Yes. Det er vel antydet 25k eller deromkring for den.Med en gang en egen rull må trykkes opp så begynner prisen å bli høy ja..
Så langt er ikke jeg gittFerdig med 13 julegaver allerede , nå trenger jeg bare å kjøpe to i mnd så blir jeg ferdig 1 des![]()
Åhh fine![]()
![]()
Omslagsbody, bukse og siklesmekke
![]()
Og enda en omslagsbody.
Jenta vokser fort og trengte nye. Mannen liker ikke de over hodet. Ei jenta. Så da forstørra jeg et mønster på omslagsbody til 86 slik at vi fikk et par nye til henne. Synes de ble så fine [emoji7]
Vært der før foe det samme og da skulle man se an . Fant ikke da noe grunn for hvorfor . Gav seg , men nå det samme igjen . Blææ. Men men kunne vært verre
Jepp
På det tidspunktet var det rett over 13 timer siden jeg startet på jobb og jobb ble avløst av reise. Jeg var utslitt
Når jeg begynte å fjerne snøen så jeg det var tykk is under og isskrapen knakk...
Så var det sykt barn igjen... uke 4 med sykdom. Lei![]()
Måtte hente sykt barn på skolen...
ble ikke noe møte, da vi har en eller annen form for omgansyken her i hus :/
Nei han her får skikkelig manneinfluensa. Sist mente at at han var i verre smerter enn jeg noen gang hadde vært. Måtte se på han med heva øyenbryn og le litt mens jeg kom med smertestillende. Og måtte si at kjære deg. Jeg har født to barn og hatt mange brystbetennelser som gjør deg i veldig dårlig form. Du får ikke lov å konkurrere om de smertene [emoji85][emoji85][emoji28]
Hatt en fin dag?
Ferdig med 13 julegaver allerede , nå trenger jeg bare å kjøpe to i mnd så blir jeg ferdig 1 des![]()
![]()
![]()
![]()
Og enda en omslagsbody.
Jenta vokser fort og trengte nye. Mannen liker ikke de over hodet. Ei jenta. Så da forstørra jeg et mønster på omslagsbody til 86 slik at vi fikk et par nye til henne. Synes de ble så fine [emoji7]
Barneklatring overstått. Begge ungene har kosa seg, men eldste er enda overhodet ikke interessert i å prøve klatring. Men det kommer med tidensmåkleint å møte på psykologen der da hun er der annahver uke med ungene. Men hilste som avtalt og prata som en ville med enhver annen bekjent
så gikk greit. Dog rart siden jeg sa fra meg timen idag og ikke kom, men ingen vits å dra på timen når formen ikke var god nok tidligere og lysta til å gjøre det jeg vil, var større enn behovet for å prate idag. Orka ikke en time hvor jeg ikke ønsket å prate, så da dro jeg ikke. Regner med hun forstår da hun selv sier jeg må bli flinkere på å si nei, og ikke tilpasse meg alle andres behov til enhver tid før mine. Prioritere det jeg ønsker å gjøre, og det som gjør meg glad. Idag var det å ikke dra. Hvile, sy klær til babyen min som vokser ut av alt hun har, og dra på barneklatring med unga )
Ohh Yes. Det er vel antydet 25k eller deromkring for den.
Åhh fine
Haha, ganske sikker på at han taper der altså[emoji28]
Så fine [emoji7][emoji173]️
![]()
![]()
![]()
Og enda en omslagsbody.