God bedringSå var det sykt barn igjen... uke 4 med sykdom. Lei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringSå var det sykt barn igjen... uke 4 med sykdom. Lei![]()
Sjekker litt vinterferie jeg
Bare fri en dag men...
Da skal jentene være med pappaen på lørdagen. Tar hver vår dag med festSlipper vi barnevakt [emoji1]
God morgen.
Mannen dro for en god halvtime siden så jeg sitter her med alle tre ungene. Og hunden som enda sover, så hun må jeg også lufte.
Ungene er kledd på og kommet seg opp. Så er det mora som skulle gjøre det samme...
ble ikke noe møte, da vi har en eller annen form for omgansyken her i hus :/God kveld[emoji2] håper møtet gikk fint!
tusen takkUff da[emoji20] masse god bedring!
Det ene drar ofte med seg det andre ja[emoji4] Godt han får sovet!Satser på fri til kveld hvertfall. Ikke snødd mer i dag. Er vel mer om det blir kaldere i kveld og all den gode snøen blir hard og glattere. Da regner jeg med han må ut og strø evnt. Men for øyeblikket sover han enda og godt er det![]()
Det er det[emoji20] Vi har egentlig mer enn nok, så det holder nå. Men skal visst snø i hele morra også[emoji85]Her ogbare dumt vi ikke får brukt det
![]()
God bedring[emoji170]Måtte hente sykt barn på skolen...
Vi gjør ikke detVi drar på fjellet i vinterferien[emoji2]
TakkGod bedring[emoji170]
Måtte hente sykt barn på skolen...
Og dagens påminning![]()
Ikkr ment som mas, bare siden påminnelse var ønsket
Jeg vet at omoklubbkasse.no ikke er den sikreste måten å få nye uniformer, men det hadde vært en kjekk bonus.....
Håper du er bedre i dag.
Hehe, kjenner til det[emoji23] ingen blir så syk som et skikkelig mannfolk!
TakkGod bedring til kb
Huff da masse god bedring . Pakke på vei til hanMåtte hente sykt barn på skolen...
God morgen alle sammen
God morgen[emoji42]
Lillemor starter nå dagen kl 6, og det er ikke jeg helt klar for[emoji85] men skal vel ikke klage da jeg vet flere av dere er oppe før.