Skravletråd Januar

God morgen.

Mannen dro for en god halvtime siden så jeg sitter her med alle tre ungene. Og hunden som enda sover, så hun må jeg også lufte.

Ungene er kledd på og kommet seg opp. Så er det mora som skulle gjøre det samme...

God ettermiddag Sara[emoji1]
Håper du har hatt en fin dag!

Satser på fri til kveld hvertfall. Ikke snødd mer i dag. Er vel mer om det blir kaldere i kveld og all den gode snøen blir hard og glattere. Da regner jeg med han må ut og strø evnt. Men for øyeblikket sover han enda og godt er det :D
Det ene drar ofte med seg det andre ja[emoji4] Godt han får sovet!

Og dagens påminning :-)

Ikkr ment som mas, bare siden påminnelse var ønsket

Jeg vet at omoklubbkasse.no ikke er den sikreste måten å få nye uniformer, men det hadde vært en kjekk bonus.....

Dagens stemme gitt ;)
Det er ikke mas. Jeg stemmer gjerne for å gi dere en bedre sjangs. Hadde ingen anelse at uniformer til korps var så dyre, så korps har vel egentlig veldig veldig behov for å vinne slike ting for å skaffe midler til uniformer.

Håper du er bedre i dag.

Takk. Dagen idag er litt bedre. Mannen tok ungene med seg da han leverte i bhg. Så kjørte han opp litt jobben en tur med baby og besøkte de :) da fikk jeg hvile i stille hus. Fikk sydd litt også. Følte ikke for å dra til psykolog idag. Så sa fra meg timen. Trengte bare noen timer alene, uten avtaler.gjøre noe jeg hadde lyst til

Hehe, kjenner til det[emoji23] ingen blir så syk som et skikkelig mannfolk!

Nei han her får skikkelig manneinfluensa. Sist mente at at han var i verre smerter enn jeg noen gang hadde vært. Måtte se på han med heva øyenbryn og le litt mens jeg kom med smertestillende. Og måtte si at kjære deg. Jeg har født to barn og hatt mange brystbetennelser som gjør deg i veldig dårlig form. Du får ikke lov å konkurrere om de smertene [emoji85][emoji85][emoji28]

Back
Topp