Skravletråd Januar

God morgen. Her har det snødd plutselig. Pent da.

Syns litt synd på mannen da.

I går starta han på jobb kl 06. De mangla en person. Så han brøyta fra 06 til 1730.
Han la seg med en gang han kom hjem. Så vi gikk ut å besøkte min mamma mens eldste var på speider. Når vi da kom hjem 2015 var han kjørt på brøyting igjen. Og enda er han ikke kommet hjem.

Meninga var at han hadde friuke nå fra brøytinga. For første gang på 3 mnd. Typisk det måtte bli en annen som mangla da. Min mann kan ikke si nei han så.

Jeg har sovet veldig godt da. Ingen som snorka hjemme [emoji56]

Æsj, så kjedelig for han :(
Får han nok søvn?
Så bra at du fikk sove da :D

Så var det sykt barn igjen... uke 4 med sykdom. Lei :(

Absolutt ikke :D Nå sover han da. Kom hjem i halv 9 tiden. Så ble vel 12 timer på han i natt da
Det er lenge. Håpe han får sovet ut skikkelig og får seg litt velfortjent fri[emoji4]
Har levd med en snøkjører noen år og vet hvor tøft det kan være.

Takk for påminnelsen. Har stemt :)
Og dagens påminning :-)

Ikkr ment som mas, bare siden påminnelse var ønsket

Jeg vet at omoklubbkasse.no ikke er den sikreste måten å få nye uniformer, men det hadde vært en kjekk bonus.....

Det er lenge. Håpe han får sovet ut skikkelig og får seg litt velfortjent fri[emoji4]
Har levd med en snøkjører noen år og vet hvor tøft det kan være.
Satser på fri til kveld hvertfall. Ikke snødd mer i dag. Er vel mer om det blir kaldere i kveld og all den gode snøen blir hard og glattere. Da regner jeg med han må ut og strø evnt. Men for øyeblikket sover han enda og godt er det :D

Satser på fri til kveld hvertfall. Ikke snødd mer i dag. Er vel mer om det blir kaldere i kveld og all den gode snøen blir hard og glattere. Da regner jeg med han må ut og strø evnt. Men for øyeblikket sover han enda og godt er det :D
Vi andre setter svært stor pris på den jobben han og alle andre med sånn jobb gjør. Brøyte og strø.

Vi andre setter svært stor pris på den jobben han og alle andre med sånn jobb gjør. Brøyte og strø.
Absolutt. Vi også :D Heldigvis skal de dele annenhver uke da med vakta. Men han han delte med var syk i 3 mnd. Så nå har min vært alene om vakta. Slapp ut julafta og nyttårsafta [emoji7] Bare alt i mellom da. Så det var jo kjekt.
Han andre kom tilbake denne uka. Men en annen ble syk og siden det snødde da syke mengder i går. Måtte han også trå til. Så skjønner godt han er sliten jeg.

Men som sagt. De skal egentlig dele så det ikke blir så mye. Ene året haddr min ansvar helt alene hele vintersesongen. Det var rimelig kjedelig da. Ut både jul og alt da. Men vi ser selvsagt også det viktige i arbeidet da :) Bare litt kjedelig når blir akkurat de dagene. Ikke så lett å fremskyve ting heller for man vet jo aldri når han må ut. :)

Back
Topp