Så fint [emoji7]
Tuusen takk[emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint [emoji7]
mener jeg liker siden din på facebook om du ikke har opprettet nyTuusen takk[emoji16][emoji16]
Børstet av snøen på rutene og fører døren.Blæ....da hadde jeg blitt matt[emoji13]
[emoji23][emoji23] Ammetåke? [emoji39]I går spiste jeg litt is. I dag fant jeg isboksen I hylla i gangen. Boksen var over halvfull. Smart!
Når man "bare må se episode til" blir også sammenslått med "bare må strikke en omgang til". Vanskelig gitt.
For omgangen passer ikke alltid med episodeslutt. Og episodeslutten passer da ikke med omgangen på strikketøyet.
Hva gjør en da liksom? [emoji848][emoji848][emoji851]
Fortsetter til det klaffer med begge gitt
God kveld [emoji4] har dere hatt en fin dag?
Hva liker du/de? Skal på stoffbutikk 3 februar og har mulighet til å plukke opp noe aktuelt der ogkamo,dyr, hvilke farger?
Børstet av snøen på rutene og fører døren.
Satte meg inn, startet bilen og satte på varmen på vinduene.
Børstet av resten av bilen, og når det var gjort gikk det an å fjerne isen med den litte skrapebiten jeg hadde
I går spiste jeg litt is. I dag fant jeg isboksen I hylla i gangen. Boksen var over halvfull. Smart!
Når man "bare må se episode til" blir også sammenslått med "bare må strikke en omgang til". Vanskelig gitt.
For omgangen passer ikke alltid med episodeslutt. Og episodeslutten passer da ikke med omgangen på strikketøyet.
Hva gjør en da liksom? [emoji848][emoji848][emoji851]
Fortsetter til det klaffer med begge gitt
Det blir det ja. Men har store problemer med å sovne også jeg da. Og når jeg sover sover jeg dårlig gitt. Så blir ikke så mye neiDet hører ut som lite søvn....
Det ble det ja [emoji56] Menmen [emoji14]Haha[emoji23] ble seint på deg da[emoji28]
Haha oisannI går spiste jeg litt is. I dag fant jeg isboksen I hylla i gangen. Boksen var over halvfull. Smart!
God morgen .God morgen alle sammen I
JobbGod morgen, Kengu
Hvordan ser dagen ut?