Skravletråd Januar

God morgen. Her har det snødd plutselig. Pent da.

Syns litt synd på mannen da.

I går starta han på jobb kl 06. De mangla en person. Så han brøyta fra 06 til 1730.
Han la seg med en gang han kom hjem. Så vi gikk ut å besøkte min mamma mens eldste var på speider. Når vi da kom hjem 2015 var han kjørt på brøyting igjen. Og enda er han ikke kommet hjem.

Meninga var at han hadde friuke nå fra brøytinga. For første gang på 3 mnd. Typisk det måtte bli en annen som mangla da. Min mann kan ikke si nei han så.

Jeg har sovet veldig godt da. Ingen som snorka hjemme [emoji56]

I går starta han på jobb kl 06. De mangla en person. Så han brøyta fra 06 til 1730.
Han la seg med en gang han kom hjem. Så vi gikk ut å besøkte min mamma mens eldste var på speider. Når vi da kom hjem 2015 var han kjørt på brøyting igjen. Og enda er han ikke kommet hjem.

Meninga var at han hadde friuke nå fra brøytinga. For første gang på 3 mnd. Typisk det måtte bli en annen som mangla da. Min mann kan ikke si nei han så.

God morgen. Hørtes mye ut ja

God morgen[emoji4]
Veldig pent med snø, men veldig mye jobb på de som har snøbrøyting også.

Det er tross alt en helsestasjon. Dit kommer man med babyer. Og større småbarn. Men 90% av besøkene er vei bleiebrukere. Og det hender et ekstra behov for skift oppstår... Som når man må vente en time på legen...

Ah....trodde du var hos fastlegen[emoji6] for der er det ikke vanlig med alt det utstyret du nevnte![emoji28]

Jepp. Når han først blir syk er han og totalt sengeliggende så han kan bare ikke bli syk. Selv når jeg nettopp hadde født og fikk brystbetennelse som gir influensafølelse, var jeg oppe og gikk. Og tok meg av baby og toåringen. Får bare ikke hvile med barn i hus selv om man er syk :p
Mens han blir helt amøbe når han er syk :p

Hehe, kjenner til det[emoji23] ingen blir så syk som et skikkelig mannfolk!

Sukk
216d203a7e43ef56524a23762e46106c.jpg

Stønn.....[emoji13] den er kjip etter lang reise..

Ah....trodde du var hos fastlegen[emoji6] for der er det ikke vanlig med alt det utstyret du nevnte![emoji28]
Det er det.

Strengt tatt har jeg benyttet meg av stellebordet der når vi er hos fastlegen også, men ikke venterommet sånn generelt. Fastlegen og helsestasjonen er nemlig sammen, men vi går inn ei dør til helsestasjonen. (i andre enden av korridoren er det derimot åpent. Det går liksom korridor i en sirkel. Også delt i starten om vi går rett frem og venter på legen eller til vestre og inn på helsestasjonen. Men altså er sirkelen ellers åpen. Men på mandag var det toårskontroll.

Back
Topp