Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det koster ikke så mye, de fleste har jo med seg bleier. Men det at der ER! For det hender jo..Denne helsestasjonen har heldigvis mange leker. Forrige hadde ingenting. Men skulle ønske de hadde litt ekstra av en bleie til de som glemmer eller vaskeserviettermen fornøyd sånn sett
Det kommer andre dager[emoji4]Jadårlig samvittighet jeg måtte hente han hjem så han ikke fikk klatret men sa han kunne prøvr på fredag
Det kommer andre dager[emoji4]
Sukk
![]()
God morgen . Hvordan er det med formen i dag?God morgen.
Mannen dro for en god halvtime siden så jeg sitter her med alle tre ungene. Og hunden som enda sover, så hun må jeg også lufte.
Ungene er kledd på og kommet seg opp. Så er det mora som skulle gjøre det samme...
Litt bedre tror jeg. Føles litt lettere i alle fall. Men hodepine trolig som følge av tett nese/snufsing. Så nesespray og paracet så går det nok. Ingen i familien har feberGod morgen . Hvordan er det med formen i dag?
Godt formen er bedreLitt bedre tror jeg. Føles litt lettere i alle fall. Men hodepine trolig som følge av tett nese/snufsing. Så nesespray og paracet så går det nok. Ingen i familien har feber
Frokosten snart klar, venter på kakaoen (onsdag er uteskole for første klasse)
Så bra[emoji4]Jada han tok det heldigvis greit. Han fikk vært med på møtet. Klubben er stifta og han fikk seg en tur opp i veggen kjapt før han kom hjem![]()
God morgen[emoji4]God morgen.
Mannen dro for en god halvtime siden så jeg sitter her med alle tre ungene. Og hunden som enda sover, så hun må jeg også lufte.
Ungene er kledd på og kommet seg opp. Så er det mora som skulle gjøre det samme...
Jupp tropisk badelandThe reef?
God morgenGod morgen.
Du er effektiv [emoji16]Sen natt igjen. Satt opp og strikket litt vel lenge. Skikkelig bitt av basillen ^^
God morgen[emoji4]God morgen alle sammen