Skravletråd Januar

Yngste våken igjen. Blir en lang natt dette

Denne helsestasjonen har heldigvis mange leker. Forrige hadde ingenting. Men skulle ønske de hadde litt ekstra av en bleie til de som glemmer eller vaskeservietter :p men fornøyd sånn sett
Ja, det koster ikke så mye, de fleste har jo med seg bleier. Men det at der ER! For det hender jo..

Og leker er fint når det altså er så grunnleggende umulig å være ajour... På den forrige hs tror jeg aldri at jeg ventet særlig annet enn etter vaksiner. Her venter vi alltid. Men venterommet er innholdsrikt med god sofa og lekematte, lekekjøkken, puslespill og diverse leker. Veldig greit. Nå har vi vel ikke så mange besøk igjen der da. Hun skal tilbake når hun er fire. Og skolestart-kontrollen som er på nyåret det året de begynner på skolen. Så mao sånn et år etter fireårs da, den er vel på nyåret like etter at hun blir fire.

Ja. Så er de jo der og får vaksine skoleungene også da. Skal vel dit med mellomste neste år, så litt blir det jo. Men den hyppige kontakten den første tiden er over. Det er litt rart det, når se slutter å veie og måle dem og passe på, og der blir vårt ansvar å følge med. Nå er jeg vant til det fra de eldste så vi veier og måler av og til. (de er undervektige begge to) men det var en overgang med eldste. Jeg var vant til å få se "men han følger kurven sin". Hs der vi bodde før gikk alltid gjennom kurven deres på hver kontroll

Jeg fikk ikke se noen kurve i går. Og det er ikke første gang.

Så jeg har det på app og jeg har pfd av skjemaene fra helsestasjonen og følger med dem...

Sukk
216d203a7e43ef56524a23762e46106c.jpg

Oi... Hvordan gikk det?

Sen natt igjen. Satt opp og strikket litt vel lenge. Skikkelig bitt av basillen ^^

God morgen.

Mannen dro for en god halvtime siden så jeg sitter her med alle tre ungene. Og hunden som enda sover, så hun må jeg også lufte.

Ungene er kledd på og kommet seg opp. Så er det mora som skulle gjøre det samme...

God morgen.

Mannen dro for en god halvtime siden så jeg sitter her med alle tre ungene. Og hunden som enda sover, så hun må jeg også lufte.

Ungene er kledd på og kommet seg opp. Så er det mora som skulle gjøre det samme...
God morgen . Hvordan er det med formen i dag?

God morgen . Hvordan er det med formen i dag?
Litt bedre tror jeg. Føles litt lettere i alle fall. Men hodepine trolig som følge av tett nese/snufsing. Så nesespray og paracet så går det nok. Ingen i familien har feber

Frokosten snart klar, venter på kakaoen (onsdag er uteskole for første klasse)

Litt bedre tror jeg. Føles litt lettere i alle fall. Men hodepine trolig som følge av tett nese/snufsing. Så nesespray og paracet så går det nok. Ingen i familien har feber

Frokosten snart klar, venter på kakaoen (onsdag er uteskole for første klasse)
Godt formen er bedre :)

God morgen.

God morgen[emoji4]
Håper formen din er bedre i dag[emoji4]

God morgen.

God morgen

God morgen[emoji42]
Lillemor starter nå dagen kl 6, og det er ikke jeg helt klar for[emoji85] men skal vel ikke klage da jeg vet flere av dere er oppe før.

Back
Topp