Synd hun er våken :/Våken baby og underholdning her mens jeg venter på mannen tar over så jeg får hvilt ryggen litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synd hun er våken :/Våken baby og underholdning her mens jeg venter på mannen tar over så jeg får hvilt ryggen litt
Veldig bra de har det tilgjengeligmed første gikk jeg noen ganger hjemmefra med stellebag jeg glemte å legge både våtservietter og bleier neddi. Vi bruker så sjelden våtservietter så glemte det. Men på helsestasjonen har de ingenting. Heller ikke der vi bodde før, så da måtte man bare løpe innom nærmeste butikk og kjøpe nytt i hui pg hast før time man allerede var sen til. Å komme tidsnok med baby er ikke alltid lett
Da er bare siste etappe igjen.Aha godt det.
Lykke til og kjør forsiktigDa er bare siste etappe igjen.
Bussen til parkeringsplassen, måke frem bilen og kjøre hjem
Godt med to biler da[emoji4] Hadde ikke mannen hatt arb.bil så måtte vi hatt to også. Kjenner jo i helger og slik hvis den ene må ha bilen så blir jo den andre litt stuck. Men ved krise så får vi lånt bil av svigers. Så det har gått greit[emoji4]Vi har en mitsubishi med 4x4. Men ikke stort bagasjerom. Men genial på vinteren. Kommer seg opp overalt.
Og en volvo v60 som er min bil. Stor bagasjeromsplass og ideel familiebil. Men ikke 4x4. Foreløpig gått greit for har veldig gode dekk![]()
Må ha to her vi bor. Men håpet er at når vi føytter sørover trenger vo bare en bil og kan kjøpe xc70
Så godt han kommer hjem[emoji4]Veldig typisk. Så nå er yngste våken o stua med meg. Mannen ringte jeg og han skulle kjøre hjem om jeg ville. Så sa ja. Eldste våkner nok snart og da må jeg legge meg med henne
Lykke tilSukk
![]()
Lykke til[emoji4]Sukk
![]()
Synd hun er våken :/
Jeg har jo brukt tøybleier og vaskeklut på mine, men denne yngste ble det papirbleier på etter noen mnd for hun reagerte på alt mulig. Våtservietter har jeg egentlig ikke så det har jeg aldri med meg. Vi bruker fortsatt vaskeklut.
Helsestasjonen der vi bodde før hadde ikke. Ikke vask på venterommet engang og mye mindre leker.
De har ikke mye. Men det er fint og litt for ulike aldre. Veldig fornøyd med helsestasjonen
Godt med to biler da[emoji4] Hadde ikke mannen hatt arb.bil så måtte vi hatt to også. Kjenner jo i helger og slik hvis den ene må ha bilen så blir jo den andre litt stuck. Men ved krise så får vi lånt bil av svigers. Så det har gått greit[emoji4]
Så godt han kommer hjem[emoji4]
Sjekker litt vinterferie jeg
Bare fri en dag men...
Det var bra[emoji4]Ja. Så han tok over og fikk baby til å sovne til slutt og jeg fikk hvile kroppen![]()
Tror det blir the reefHvor vil du dra?
Det var bra[emoji4]
Tror det blir the reef
Da skal jentene være med pappaen på lørdagen. Tar hver vår dag med festHøres moro ut[emoji1] hvor skal jentene være?