Påmelding til Slankekrigen vinteren 2018 - Frist 15.januar

Så kjekt at det er så mange.

Jeg regner med å ryke tidlig er jeg redd, det er fra midten av februar jeg er mer klar pga årsoppgjør med tilhørende overtid spiser jeg mye dårlig de neste ukene.
Blir Morro at det er mange med trenger å komme i form
 
Blir Morro at det er mange med trenger å komme i form
Kjekt når det er mange. Sosialt på en måte.

Jeg må definitivt endre vaner. Sitter på jobb og spiser frokost. Altfor sent. Ristet brød med syltetøy. Og instant-kakao....
 
Kjekt når det er mange. Sosialt på en måte.

Jeg må definitivt endre vaner. Sitter på jobb og spiser frokost. Altfor sent. Ristet brød med syltetøy. Og instant-kakao....
Jeg nå også gjøre det. Må få om lunsj i systemet ...
 
Vil bare minne på vektinnlevering :)
Har dere mannet dere opp til å gå på vekta? :laughing002

Ja! Fikk kjøpt ny vekt idag. Later til at den gamle enten har vist 3 kilo for mye eller så har jeg ikke gått opp i jula. Så dette var jo ikke farlig [emoji12]
 
Ja! Fikk kjøpt ny vekt idag. Later til at den gamle enten har vist 3 kilo for mye eller så har jeg ikke gått opp i jula. Så dette var jo ikke farlig [emoji12]
Så bra :D Ingenting er bedre enn å bli positivt overrasket mht vekta :)
 
Vet ikke om du har registrert bmi-en min, men den var altså litt feil. 22,1 og ikke 22,9. Skrivefeil. Bare sånn at det blir helt riktig :p
 
Vet ikke om du har registrert bmi-en min, men den var altså litt feil. 22,1 og ikke 22,9. Skrivefeil. Bare sånn at det blir helt riktig :p
Da har jeg fått endret det i registeret :)
 
Wow! Det er jo sjukt bra! Kan ikkje hugse sist me var så mange med [emoji28]
Utrolig bra med så mange :) Var bare ca halvparten i høst.
 
Lurt! Statistikken tilsier vel at 2-3 pr lag faller fra ved første innveiing :p
Er sant det. Men lov å håpe at alle legger inn vekt på fredag :)
 
Kjempeflott. Fire lag er vel lenge siden.

Du sier fra om du trenger input på lagene? Men det er ikke så vanskelig og siden en del faller fra uansett vil bmi fort ikle være lik for lagene uansett.

Viktig er at lagene velger lagleder og at denne (eller i alle fall noen) forsøker å komme i kontakt med de som ikke leverer vekt fredag morgen. Få alle til å "melde seg" i lagets skravletråd, finn dem på pm eller på termingruppe, siter dem en plass, få oppmerksomhet og se til at de husker det.

Laget er tjent med å ha med alle :)
 
Back
Topp