Påmelding til Slankekrigen vinteren 2018 - Frist 15.januar

Så kjekt at det er så mange.

Jeg regner med å ryke tidlig er jeg redd, det er fra midten av februar jeg er mer klar pga årsoppgjør med tilhørende overtid spiser jeg mye dårlig de neste ukene.
 
Så kjekt at det er så mange.

Jeg regner med å ryke tidlig er jeg redd, det er fra midten av februar jeg er mer klar pga årsoppgjør med tilhørende overtid spiser jeg mye dårlig de neste ukene.
Veldig kjekt at så mange har lyst å bli med :)
 
Så spennende! Jeg melder meg på :joyful:

Vekt: 70,6 kg
BMI: 25,3
 
Er helt klart med! Var derimot helt grusomt å gå på vekta :arghh:
Vekt 97 kg
Bmi 37,4
 
Kan man være med selv om man ammer? Man skal jo ikke slanke seg da, så ødelegger vel litt for laget hvis jeg bare spiser sunt og triller turer? Blir jo ikke veldig nedgang på det :p
 
Kan man være med selv om man ammer? Man skal jo ikke slanke seg da, så ødelegger vel litt for laget hvis jeg bare spiser sunt og triller turer? Blir jo ikke veldig nedgang på det :p
Det er flere som ammer som er med på slankekrigen :) Hjelper laget med å spise sunt og gå turer når man deltar i utfordringen :)
 
Kan man være med selv om man ammer? Man skal jo ikke slanke seg da, så ødelegger vel litt for laget hvis jeg bare spiser sunt og triller turer? Blir jo ikke veldig nedgang på det :p
Jeg er og med! Det går fint :p
 
Da hiver jeg meg med selv om jeg ammer ;)

Vekt: 74.
Bmi: 27. :)
 
Har ikke så lyst til å gå på vekta, hehe, men gjør det imorgen.

Edit: 53 kg. Hmm, tror jeg må kjøpe meg en ny vekt
emoji23.png
Vekt:
BMI:

Legger inn når det nærmer seg jeg. Må "manne" meg opp litt før jeg sjekker ut hva skaden fra desember er :p
Vekt:
Bmi:

Lager meg en plass her :)
Jeg prøver igjen!
Vekt og bmi kommer når jeg tør å gå på vekta
emoji5.png

Vil bare minne på vektinnlevering :)
Har dere mannet dere opp til å gå på vekta? :laughing002
 
Kan man være med selv om man ammer? Man skal jo ikke slanke seg da, så ødelegger vel litt for laget hvis jeg bare spiser sunt og triller turer? Blir jo ikke veldig nedgang på det :p
Du kan være med likevel

Og er du den på laget som går minst ned den uken laget går minst ned, så ryker du ut. Det gjør jeg trolig tidlig. For jeg har ikke tid til å gå tur eller trene før midten av februar og innen den tid er jeg sikkert ute, overtid er mye ufornuftig spising...
 
Du kan være med likevel

Og er du den på laget som går minst ned den uken laget går minst ned, så ryker du ut. Det gjør jeg trolig tidlig. For jeg har ikke tid til å gå tur eller trene før midten av februar og innen den tid er jeg sikkert ute, overtid er mye ufornuftig spising...
Da skjønner jeg litt mer, takk :happy:
 
Da skjønner jeg litt mer, takk :happy:
Ikke noe problem

Jeg har forøvrig hengt med ganske lenge på "amme og gå tur" i fjor. Litt ned, ikke mye. Og en del mosjonspoeng.
 
Back
Topp