Plutselig fruktbar

Lykke til i siste innspurt, og med snarlig fødsel :D Måtte du få en drømmefødsel til termin denne gang [emoji14] Ikke lenge til 22.jan nå :)
Takk for det! Har begynt med smerter i korsryggen og nedre del av magen no, så kan jo håpe det tar seg opp i løpet av dagen. Kjenner eg er klar til å bli ferdig [emoji23][emoji4]
 
Takk for det! Har begynt med smerter i korsryggen og nedre del av magen no, så kan jo håpe det tar seg opp i løpet av dagen. Kjenner eg er klar til å bli ferdig [emoji23][emoji4]

Ååååå så spennende :p :D:cool05
Gleder meg til det er min tur men er lenge til juni gitt Hehehe :hilarious:
 
Lykke til med siste tiden! Nyt babymagen nå før den er borte [emoji173]️
 
Sit på storken med verdas beste baby (sjølvsagt) på brystet og berre kosar oss [emoji173]️ denne fødselen vart vel ikkje akkurat slik me såg for oss, men det var effektivt og eg er glad for alle ting som gjorde at me endte opp på Storken i staden for føden. Eg har hatt eit risikosvangerskap og trudde difor eg automatisk måtte på føden på kk. I tillegg var eg open for epidural og det får ein kun på føden. Fødselen starta så stille og rolig, så eg mistenkte ikkje noko før det starta med jamne rier. Sendte snap med søstra mi som er jm og skulle vera med på fødselen om at noko kanskje var på gang, og då reiste ho ned til meg med ein gong. Då ho kom hadde eg sterke og intense rier som varte ca 1min og kom med 3,5 min mellomrom. Opning på ca 6cm, mjuk og avflata. Kl var då 13.00. Me prøvde å ringe innleggingstlf for fødende, men der var det berre opptatt, så me reiste innover. På vegen ringte ho til barsel (der ho jobbar) og kom i snakk med vaktleder for føden. Det var veldig travelt og fullt på føde 1 og 2, så me måtte på storken. Ho fekk òg spm om ho skulle ta imot, og det var akkurat det me håpa på. Me var glad og spent begge to då. Vel inne på kk kom me oss omsider på avdelinga etter mange pustepauser og rier. Fekk fødestue og min kjære kom litt etter oss. Måtte få hjelp til å kle av meg, hang litt på preikestol og endte til slutt oppi senga. Det gjekk ganske raskt og eg gjekk inni meg sjølv for å klare smertene som kom ganske tett. Det var veldig spesielt å oppleve trykketrang, det var nesten som å kaste opp, berre motsatt veg. Samme muskelgruppe som arbeida for seg sjølv. Det var smertefullt, men eg brukte likevel berre ti min frå eg fekk lov til å presse og han kom ut. Litt smårifter vart det, men ikkje noko alvorlig. Søstra mi var super, min kjære var super, jm var super og babyen var seff deilig og god [emoji173]️ me var innstilt på føden, barselopphold utan far (kun i besøkstid), men me fekk det siste familierommet på Storken og her er me enno alle tre [emoji173]️ eg må vera her ein dag til for å få igang amminga, min kjære er litt usikker på kva han skal enno.

Alt i alt er me svært glad og fornøyd med korleis alt har gått, og no gler me oss til å vise lillebror til storebror i morgon [emoji173]️
 
Ååååå gratulerer så mye! Jeg var også på storken og fikk siste familierommet de hadde. Da var det også fullt på føde 1 og 2. Virker som de har hatt det travelt på nyåret på kk [emoji28]
Men så utrolig flott at du fikk en så fin fødsel [emoji173]️ og måten du beskriver pressriene på er helt riktig [emoji28][emoji28]
 
Ååååå gratulerer så mye! Jeg var også på storken og fikk siste familierommet de hadde. Da var det også fullt på føde 1 og 2. Virker som de har hatt det travelt på nyåret på kk [emoji28]
Men så utrolig flott at du fikk en så fin fødsel [emoji173]️ og måten du beskriver pressriene på er helt riktig [emoji28][emoji28]
Veldig fornøyd med Storken, det må eg sei. No er far reist heim og eg ventar på å få beskjed om å flytte på nytt rom med fleire damer og babyer. Spent på korleis det blir [emoji28]

Det var snakk om at det var kome 7-8 tvillingfødslar den siste tida, så ikkje rart det er travelt på føde/barsel [emoji27][emoji23]
 
Veldig fornøyd med Storken, det må eg sei. No er far reist heim og eg ventar på å få beskjed om å flytte på nytt rom med fleire damer og babyer. Spent på korleis det blir [emoji28]

Det var snakk om at det var kome 7-8 tvillingfødslar den siste tida, så ikkje rart det er travelt på føde/barsel [emoji27][emoji23]

Så flott! Lykke til med rombytte [emoji173]️
Oi det var voldsomt [emoji86] ja da er det mange babyer [emoji7]
 
For en fin fødehistorie!! Det må være så spesielt å ha med søsteren din også. Nyt nyt nyt tiden med lille! Kan tenke meg storebror gleder seg :):)
 
Siste natt på Storken. Me har vore så lenge då lille har vore veldig trøtt og ikkje fått til å amme skikkelig. Det var òg spm om gulsott då han er ganske gul.
Heldigvis var det ikkje gulsott, men eg fant ut eg ville ha ei natt ekstra pga amminga. Ser ut som me omsider har funne noko som fungerer, nemlig ammeskjold. Brukte det med storebror, men hadde eit håp om å klare oss utan hjelpemidler denne gongen. Kanskje han forstår det sjølv etterkvart.

Melka er på plass og brystsprengen er heftig [emoji23] gler meg til ondtene gjer seg [emoji106]
 
Årh, det er så slitsomt når han ikkje får rett tak på ammeskjoldet og ein sit der og ammar i fleire timar utan at han blir nøgd. Eg kunne jo tenke meg å få sove litt sjølv òg [emoji27]
 
No hsr me vore våken og nær puppen sidan 01.30, har bytta to bæsjebleier og ammar litt til. Far og storebror skal vel snart stå opp. Skal gje dei beskjed om å ikkje vekke oss i hvert fall. Trur eg må ta med meg niste til sengs neste gong [emoji23]
 
Back
Topp