De her også og MasterChef australiaFarmen og håndball
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De her også og MasterChef australiaFarmen og håndball
Å fillernDe her også og MasterChef australia
Hehe føler meg som den TV slaven i kveldÅ fillern
3 her også da
Ikke sant[emoji28] jeg håper det kun ble sagt for reklamen sin del....Haha, det var jo spesielt[emoji28]
Altså. Lage middag i dag? Nei det orka vi ikke. Gikk en tur i skogen. Grilla litt pølser og grilmsøyd med svin, sopp og squash på. For 5 timer siden. Enda mett gitt. Kveldsmat for barn nå og dusjing. Så roper senga.
Jeg er trøtt og fæl allerede. Selv om det har vært verdens koseligste helg med søstrene mine og skog og fjelltur med barn. Må jeg innrømme hodet mitt er fullt og migrenen har sneket seg inn.
Gleder meg til barn skal sove.
Fikk ikke sove særlig i natt heller. Da mannen snorka noe helt forjævlig og jeg ønska meg helt seriøst en egen leilighet og singelliv på det tidspunkt. Satser på bedre natt i natt da [emoji442][emoji23] Må jo bli bedre i natt.
Han sier jo beklager stakkaren. Er da ikke som han snorker med vilje heller gitt.
Planer for dagen?
God, vel formiddag er det jo nå
Sitter på jobb og vil helst være hjemme under dyna for å sove! Straks ferdig med første trimester, er enda sykt trøtt og sliten hele tiden, og kvalmen er værst på formiddagen også så det er utrolig umotiverende å sitte på tidligvakt pga. dette også -.-
MEN, i går kom sola tilbake til Vesterålen! Så det blir tidligere lyst og senere mørkt nå! <3 Håper dette kan hjelpe litt på mine sinnsykte humørsvingninger![]()
Hun klatret på meg og slikket på ansiktet mitt og prøvde å krabbe over meg. Og hele tiden lå min mann ved siden av I senga og prøvde å sove, siden han skal på jobb i natt... 
Hadde snill gubbe som vet jeg har vært oppe i natt som lot meg sove til kvart på ni p
Kengubarnet har besøk
Mannen jobber litt
Jeg kjeder meg
Takk[emoji4] den hadde jeg helt glemt[emoji85]Snart håndballkamp yey
God ettermiddag alle sammen.
Har dere en fin søndag?
På plass i svømmehallen igjen.
Her sitter de fleste i tskjorte. Så kommet det en mor inn i kåpe. Lukket. Jeg svetter av å se på henne. Det er jo relativt varmt og klamt her...
Ja sola gjør alt mye bedre [emoji7] Og nå i Januar og Februar er det sååå nydelige farger på himmelen mens sola er på vei tilbake [emoji7]Hurra for sol[emoji1] det hjelper på det meste!
Håper du snart slipper kvalmen[emoji4]
Takk skal du haHar vært innom og stemt +at jeg løftet innlegget ditt nå nettopp [emoji3]
Ikke på det jeg så, men jeg fulgte jo ikke med på henne hele tiden da. Hun er litt spesiell og har oppført seg trassig før (vi får ikke lov til å sitte ved bassenget. Men et stykke unna. Så da hun stadig ville gå bort og snakke med sønnen sin fikk hun beskjed om at det ikke var ønskelig. Og laget en scene utrn like om at hun hadde rett til å gå der hun ville og gjorde et poeng av å gå og snakke til ham under kurset...) så jeg har merket meg henne (vanskelig å unngå, jeg satt rett ved siden av den gangen) og hun kommer tidvis med jakke.Vil tro hun kastet kåpa etterhvert?[emoji28]
Samme som mi på to år, som altså et kortOg mi lille på fem mnd bruker 80/86. Hun er stor. Ikke unormalt lang. Men har godt på kroppen og matvett. Ei lang og tynn. Og ei som er helt motsatt![]()