Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes varmt utPå plass i svømmehallen igjen.
Her sitter de fleste i tskjorte. Så kommet det en mor inn i kåpe. Lukket. Jeg svetter av å se på henne. Det er jo relativt varmt og klamt her...
Okey? Det hørtes sært ut... skjønner godt at du blir svett bare av synet!På plass i svømmehallen igjen.
Her sitter de fleste i tskjorte. Så kommet det en mor inn i kåpe. Lukket. Jeg svetter av å se på henne. Det er jo relativt varmt og klamt her...
Hehehehe, disse små søte [emoji171] Mi skrapet malingen av veggen. Dog min egen feil, sa jeg visste jeg valgte en maling som ikke ville sitte særlig godt. Masse kloremerker der nå. Ser ikke bra ut [emoji28]
God, vel formiddag er det jo nå
Sitter på jobb og vil helst være hjemme under dyna for å sove! Straks ferdig med første trimester, er enda sykt trøtt og sliten hele tiden, og kvalmen er værst på formiddagen også så det er utrolig umotiverende å sitte på tidligvakt pga. dette også -.-
MEN, i går kom sola tilbake til Vesterålen! Så det blir tidligere lyst og senere mørkt nå! <3 Håper dette kan hjelpe litt på mine sinnsykte humørsvingninger![]()
Jeg jobber som Alarmoperatør [emoji85]Hva jobber du med?
God turNei, kanskje på tide å komme seg avgårde![]()
Ka da?Glemte en vesentlig ting når jeg tenkte å sove på hotell neste uke....
God turNei, kanskje på tide å komme seg avgårde![]()
Vi har en hund herKa da?
Hehe ahhVi har en hund her![]()
Huff da:/ her sover de begge1,5 time til eldste legger seg. Gleder meg noe voldsomt. Stuper vel i seng selv. Jeg har så vondt og er så sliten![]()
Hehe hva ble det der da?Lite mat i huset. Mannen brukte pølsa vi skulle ha til middag i en mislykket omelett, så vi måtte spise middag på circle k i dagJeg har hatt bedre måltid.... Slår omeletten da
![]()
Så gøy![]()
Kan liksom ikke bsre sette den bort hellerHehe ahh