Skravletråd Januar

Vår eldste er eldste barnebarn på begge sider. På farssiden er våre tre de eneste barnebarna, mens min bror fikk barn innimellom våre, så vi har nummer 1,3 og 5 av mine foreldre sine barnebarn.

Men svigers ble altså skilt etter at jeg ble sammen med mannen og svigerfar har fått to barn med sin nye samboer så hver sommer når vi er der på ferie (vi bor i hver vår del av landet) har vi med oss en søppelsekk eller to med arveklær hjem. De var her en tur i høstferien, da kom også en pose, inkl både skøyter og skisko
Akkurat skisko kjøper vi til eldste også bruket de dem etter tur da. Skal lete frem de minste nå til yngstemor
Så kjekt med mye arvetøy [emoji4]

God morgen :)
Jeg fikk sove lenge I dag, konstant avbrutt av lillemor som ville et eller annet. Ikke uthvilt! Så har jeg og Lillejenta ligger i senga I en evighet og ammet og koset oss. Hun er sånn en sol <3
Nå blir det rydding og styr.

God, vel formiddag er det jo nå :D
Sitter på jobb og vil helst være hjemme under dyna for å sove! Straks ferdig med første trimester, er enda sykt trøtt og sliten hele tiden, og kvalmen er værst på formiddagen også så det er utrolig umotiverende å sitte på tidligvakt pga. dette også -.-
MEN, i går kom sola tilbake til Vesterålen! Så det blir tidligere lyst og senere mørkt nå! <3 Håper dette kan hjelpe litt på mine sinnsykte humørsvingninger :p

Fikk skrevet ut noen dokumenter, og det er bra. Jeg var litt redd for at jeg ikke skulle få til å logge meg inn når jeg trenger det.
Fikk sove litt. Pupp ca kl 6. Våknet ca kl 8 av en rar skrapelyd. Det var Lillejenta som klødde på stolen jeg har satt ved siden av senga for at hun ikke skal falle ut :rolleyes:
Hehehehe, disse små søte [emoji171] Mi skrapet malingen av veggen. Dog min egen feil, sa jeg visste jeg valgte en maling som ikke ville sitte særlig godt. Masse kloremerker der nå. Ser ikke bra ut [emoji28]

Tidlig ute de barna :)
Kengu barnet har omtrent akkurat stått opp og mannen sover fortsatt.
Jepp, altså. Jeg rakk å somle og dusje og likevel frokost klokka åtte....

Tjaaa liker noe mer jeg :)
Jeg er veldig glad i pommes frites. Særlig nå som jeg har fått luft-frityr-gryte. Også er jeg ikke glad i ketsjup eller bernaise

Hadde snill gubbe som vet jeg har vært oppe i natt som lot meg sove til kvart på ni p

Back
Topp