Vi kjører til men må ta buss hjemMulighet til å kjøre han på skolen en periode?[emoji4]
Vurderer å slutte å jobbe bare pga det Her, får så vondt av han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjører til men må ta buss hjemMulighet til å kjøre han på skolen en periode?[emoji4]
Oj har visst vært sammen med mannen i 18 år , glemte den dagen gitt
Takk ❤Gratulerer![]()
Åh, det er så typisk og litt slitsomtHåper du har fått sove litt. Og at ikke Nav har bekymret deg for mye.
For mye IG klær som ikke passer. Legges ut for salg
Så var man plutselig 32 år... gammal![]()

Så utmattende[emoji20] håper mannen hjelper til i kveld så du får litt mer hvile!
Vi kjører til men må ta buss hjem
Vurderer å slutte å jobbe bare pga det Her, får så vondt av han
Ja, men det gjorde det jo enklere. For nå var det jo ingenting å vurdere. Bare så synd den var så fin[emoji28]Å nei så irriterende[emoji13]
Får ikke redusert dessverreSkjønner deg så godt [emoji173]️ Hadde virdert det samme. Eller redusert dagene om mulig for å hente. Ingen fortjener å bli mobbet![]()
Hehe vet ikke hvorfor det kom med
Har visst det.Gift i 12 år i mars
Blitt noen år på dere også ja
Ånei, håper ikke det[emoji20]Hmm Blææ tufs frøken :/ tar seg etter tissen :/ urinveisinfeksjon hmmm
Da tar det unektelig mer tid enn her. Vi og jo og to hjemme. Så ene gir flaske til yngste og eldste får frokost av andre som regel. Så er det skift og påkledning før avreise. Tar 30 min til bhg så sånn sett er vi vel raske hjemme.
Jeg er treg på morran, men siden jeg ikke trenger ordne meg noe særlig da jeg skal hjem igjen går det fortere.
Hvilke planer har dere for helgen da?![]()
Har en liten gutt med migrene anfall
Fått medisiner og håper det snart gir seg slik at først og fremst han, men også jeg kan få meg litt søvn
Ikke lett å bli klok på. Tar til tissen, men sier bæsja. Ingen bæsj...får levere en urinprøve . Kan jo være lettere sagt enn gjort menÅnei, håper ikke det[emoji20]
God morgen alle sammen[emoji4]
Ønsker dere en fin lørdag!
God morgen