Skravletråd Januar

På plass i svømmehallen igjen.

Her sitter de fleste i tskjorte. Så kommet det en mor inn i kåpe. Lukket. Jeg svetter av å se på henne. Det er jo relativt varmt og klamt her...

På plass i svømmehallen igjen.

Her sitter de fleste i tskjorte. Så kommet det en mor inn i kåpe. Lukket. Jeg svetter av å se på henne. Det er jo relativt varmt og klamt her...
Okey? Det hørtes sært ut... skjønner godt at du blir svett bare av synet!

Hehehehe, disse små søte [emoji171] Mi skrapet malingen av veggen. Dog min egen feil, sa jeg visste jeg valgte en maling som ikke ville sitte særlig godt. Masse kloremerker der nå. Ser ikke bra ut [emoji28]

Det er visst veldig gøy å klore ja ^^

God, vel formiddag er det jo nå :D
Sitter på jobb og vil helst være hjemme under dyna for å sove! Straks ferdig med første trimester, er enda sykt trøtt og sliten hele tiden, og kvalmen er værst på formiddagen også så det er utrolig umotiverende å sitte på tidligvakt pga. dette også -.-
MEN, i går kom sola tilbake til Vesterålen! Så det blir tidligere lyst og senere mørkt nå! <3 Håper dette kan hjelpe litt på mine sinnsykte humørsvingninger :p

Hva jobber du med?

Lite mat i huset. Mannen brukte pølsa vi skulle ha til middag i en mislykket omelett, så vi måtte spise middag på circle k i dag :rolleyes: Jeg har hatt bedre måltid.... Slår omeletten da :hilarious:

Nei, kanskje på tide å komme seg avgårde :rolleyes:

Sånn laget meny for denne uken også . Holdt oss til planen forrige uke :)

1,5 time til eldste legger seg. Gleder meg noe voldsomt. Stuper vel i seng selv. Jeg har så vondt og er så sliten :(

Back
Topp